• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Insignia sports tourer 2.0 turbo 4x4foutcode U0100

Hallo Allemaal.

Ik ben inmiddels enkele maanden trotse eigenaar van een Sports Tourer 2.0 Turbo 4X4 09'

en heb er veel plezier mee,

Echter zit er een vervelende storing in die ik niet kan plaatsen. :wtf

situatie alsvolgt:

waneer je rijd met een snelheidje vanaf 20-30kmpu + valt wel eens spontaan de moter volledig uit en springt dan meteen weer aan. :hmmz

waneer je langzamer als 20-30kmpu rijd valt de motor uit en gaat niet meer vanzelf terug aan,ik dien dan zelf handmatig weer te starten. :???:

deze situatie komt wel eens voor tijdens het rijden.

ene keer 1 x per week andere keer 5 x per dag bijwijze van.

systeem geeft tijdens deze situatie aan: ESP SERVICE

met deze klacht naar de garage geweest en wordt me verteld een zeldzame situatie te zijn,

zij vermoedden een kabelbreuk of slecht contact in het cambus systeem of andere componenten

en dat zij dit enkel op uurtarief kunnen zoeken en ik dan maar moet hopen dat zij dit snel vinden (A heelveeleurotjesperuur) :vertag

nu ben ik zelf electrotechnisch redelijk aangelegd maar auto electronica gaat me denk ik wat verder

Ik vraag me daarom af of 1 van jullie gebruikers dit misschien ooit hebben ervaren of hier een oplossing voor te hebben :angel

Terug
Naar boven