• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

INSIGNIA TREFFEN

voor mij is afstand geen . probleem met een bak vol geraak je toch 100km

kom van uit hasselt ongeveer 102 km . tegen dan mss een navi adres . en als de dvd 800 dan goed werkt geraken we der zeker .

1.Eugene

2.Alaintrines

3.Nico

4.Jim

5.Opeloco

@Nico: ben je bekend met de grensovergang in Postel? Anders kunnen de Belgen mss daar afspreken?

nee niet echt . maar dat vinden we anders wel snel hoor . met een navi adresje . is dat snel gevonde om af te spreken .

zo met een bende auto's de baan op gaan van het zelfde is altijd leuk .

vond dat vroeger al tof met de corsa meeting rijden .

moest sommige mense me zoeken . ik zit op facebook onder de naam Nico cox . mss makkelijker om de belgen samen tekrijgen .

omdat het hier weer even stil was .

toch even omhoog kicke ze.

omdat fb toch redelijk bekend is heb ik er even een pagina van gemaakt . even coole pic gezocht . en gepost . zo bereike we mss nog meer insig's riders .

http://www.facebook.com/#!/events/161095440718875/" onclick="window.open(this.href);return false;

seg beste opeloco . kan het zijn dat ik je gisteren gespot heb in olen . of je auto alle sinds . rond 20 u

ja nu mss nog een uur kiezen en dan staat er al redelijk wat vast .

ag ik verveelde me opt werk en dacht waarom niet snel even . doen hahahah.

@nicocorsa wrote:

seg beste opeloco . kan het zijn dat ik je gisteren gespot heb in olen . of je auto alle sinds . rond 20 u

Dat ben ik niet geweest, en ook niet mijn auto :D die stond thuis in de carport rond dat uur.

Een witte ST met zwart dak?

Ik zie net dat op de FB pagina zaterdag 18mei staat, ik hoop dat dit een foutje is? Want ik vind niets terug in het topic over 18 mei... 19 mei daarentegen wel :hmmz

ja mijn fout dus . even checken .

de auto die ik gespot heb was eentje volledig wit verlegd . op ster velgen van opel .

nee een tijd is er nog niet . maar wat lijkt voor iedereen het beste van s morgens al of smiddags pas .

laat ma horen . dan pas ik het even aan .

Terug
Naar boven