• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

INSIGNIA TREFFEN

bij Broekhuis nijkerk, ken je hem? overigens idd shg :)

ik vrees dat ik die dag er niet bij kan zijn, nog een kleine kans van wel maar dat weet ik een paar dagen van te voren :(

hey voor mij is 11 wel goed . ik kan wel niet specifiek zeggen dat ik 1 daar ga zijn omdat we 100 km moete rijden .

zonde alphox dat je er mss niet bij bent . zo zoude we toch al heel wat verschillende kleuren bij elkaar hebben . hihihi

@alphox wrote:bij Broekhuis nijkerk, ken je hem? overigens idd shg :)

ik vrees dat ik die dag er niet bij kan zijn, nog een kleine kans van wel maar dat weet ik een paar dagen van te voren :(

IK dacht het al ja , ja ik ken hem

@johanhummer9 wrote:@alphox wrote:bij Broekhuis nijkerk, ken je hem? overigens idd shg :)

IK dacht het al ja , ja ik ken hem

ah oke ben wel benieuwd nu, heb je een PM gestuurd :)

Heb ook reclame gemaakt op het Belgische forum en op het vectra c forum waar ook insignia rijders zitten.

En mensen die ik ken op FB met een Insignia heb ik uitgenodigd :thumb

ja . het begint te korte hopelijk krijg ik mijn kleine update rond tegen dan .

ja ik zelf zit niet meer in de tuning wereld . dus kan alleen mijn klanten bestand raadplegen hahahah.

zitten wel wat insignia rijders bij maar stuk minder fanatieke liefhebbers er van .

@Opeloco . volgens bjorn zou dieparking afgesloten zijn . hoe gaan we dat oplossen richting jouw.

Jullie komen letterlijk voorbij mijn deur als jullie van Geel naar Turnhout rijden, ik woon in Kasterlee tegen de grote baan.

Als jullie maar met 3-4 auto's zijn kunnen jullie mss gewoon hier ff stoppen? :D Er komt nog iemand van Geel tot bij mij, kunnen we hier aansluiten?

Van hier tot Eersel is het een half uurtje, mss als we Björn zijn nr vragen dat we hem even sms'en als we hier vertrekken.

Normaal gezien heeft Jeroen (broer van Nico) mijn gsmnummer nog van vroeger. Parking is idd afgeslote passeer er bijna dagelijks met het werk. Volgende plaats is dan het tankstation net over de Nederlandse grens.

dan vraag ik even het nr aan mijn broer . ben even halve week ziek geweest dus heb me er niet echt mee kunnen bezig houden .

ga vanaf maandag rond horen . wie er nu juist allemaal na lummen komt en dan laat ik het horen .

@Opeloco . heb je het op tuned Belgium staan of cleaned mss

voor mij wel hoor .

mijn auto gaat week voor de meeting nog even weg voor paar kleine dingetjes .

maar van belgische zeide . start ik vanuit belgie lummen . normaal komen we daar met een paar samen .

rijden door na turnhout buurt van opeloco . daar picken we der wss nog wel een paar op .

dan rijden we door na eersel .grens belgie nederland denk ik . waar we bjorn en mss nog mense kunnen mee nemen op onze insignia trein .

gaat een leuk zicht worden op de weg hahahah.

van nederlands zeide heb ik weinig zicht op wie waar afspreekt of mss gewoon al terplaatsen zijn mss .

hey beste insignia fan's . nog een week en het is zo ver .

zijn julie er klaar voor .

ik alvast wel . heb de auto vandaag weg gedaan voor een kleine update uiterlijk te laten aanpassen .

Terug
Naar boven