• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

INSIGNIA TREFFEN

Hey ja ik hoop ook dat het weer mee valt .

En dat het een toffe dag wordt . Hopelijk krijg ik de auto ook nog in elkaar . Maar aanwezig.ben ik zowiezo

opeloco kan je mij mss je tel nr geven en mss.het adres waar ik in turnhout op je moet wachten .

Dan laat ik zondag weten als ik in lummen vertrek .

nog eens even omhoog kicken se.

juist mail ontvangen de insignia staat klaar update is . geplaatst . en het zou er super uit zien .

shit man ben nieuwsgierig nog 3dage wachten pffffffffffffff .

Mss eens een lijstje maken met wie wel komt? 3 afvallers op 2 dagen, straks komen er meer Belgen dan Nederlanders :D

De volgende lees ik op deze pagina.

Vul maar aan:

-Opeloco

-Nicocorsa

-GM-Tuningparts

-alaintrines

-Jimbo2802

-Jens (geen forumlid)

-Michael (geen forumlid)

ja ik ga zowiezo .

mss dat er nog 2 klanten mee gaan van bij mij maar dat kan ik pas zondag bevestigen .

heb er absoluut zin in . mijn camera al opgeladen . wil een paar rollende foto's proberen maken .

en een deel bij de samenkomsten .

Was gezellig mannen, bij deze enkele foto's :kewlpics :kewlpics

13107070.jpg

13107097.jpg

13107104.jpg

13107116.jpg

Dat ziet eruit alsof het een zeer leuk en gezellig dagje was! En dan ook nog al die fraaie Insignia's!

Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn, 'k had andere verplichtingen...

Zijn er nog meer foto's gemaakt en met hoeveel auto's waren jullie vandaag bijeen?

Ja was leuk om even over de fraaie auto's te praten. We waren met 7 insignia's en iedereen heeft denk ik wel een aantal foto's gemaakt. :thumb :wub

En van die 7 waren er 4 Belgen, waar zaten jullie Nederlanders? Dus procentueel waren wij veel dikker vertegenwoordigd :jerry

Anders kunnen we het de volgende keer gelijk in België regelen :D :D :D

Terug
Naar boven