• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Insinia achter speakers

Heren insignia kenners,

sinds 4 weken ben ik in het trotse bezit van een Insignia 1.8 business met 18 inners en creme geitenpikkenleerking:

na wat verkenning van de auto is het mij opgevallen dat er achter in de hoedenplank sparingen zijn gemaakt waar ovale speakers in geplaatst kunnen worden!! dat is heel mooi, want qua geluid kan het altijd beter als de standaard installatie die er in zit!!

nu ben ik al op zoek gegaan naar de benodigde speaker draadjes!! ik kan me namelijk niet voorstellen dat opel zo veel verschillende kabelbomen maakt dat deze draadjes niet aanwezig zijn! kan iemand dat bevestigen;)

ik heb al achter de bekledig gekeken en daar zie ik wel wat draadjes lopen, maar wat zijn nu de daadwerkelijke speaker draden??

Ik heb nog geen TIS van de insignia kunnen vinden! heeft iemand voor mij een tip?

ik hoor het graag!

Waarom heb je dan niet het Premium Soundsystem of het Infinity Soundsystem genomen ?

Het Infinity systeem heb ik laatst even beluisterd, damn wat een geluid.. ja daar kreeg ik kippenvel van ! Ik heb een origineel af fabriek Bose Soundsysteem in mijn Omega, maar je kan goed merken dat dit weer iets van de laatste generatie is ! echt het zou mij die 800€ meer prijs dik waard zijn !!

Groet,

Sjors

origineel gepost door guyke

En geloof me als je weet hoeveel verschillende kabelbomen zijn zou je aardig je oogjes opentrekken

Beetje jammer dat er zoveel kabel bomen zijn, zal ik toch op de een of andere manier de achter speakers af moeten takken......heeft iemand een idee of dat gaat?

origineel gepost door insignia wijnand

Ik heb nog geen TIS van de insignia kunnen vinden! heeft iemand voor mij een tip?

ik hoor het graag!

Hallo,

De TIS voor de Insignia, zul je ook niet kunnen vinden, word niet meer uitgebracht:thumbdown

Gaat nu allemaal online, heb ik mij laten vertellen.

EPC, staat de Insignia nog wel op :thumbup

Groetjes, Joche

Groetjes, Joche

alle schema's en nodige uitleg staat op de site channel21

daar geraak je met een opel account in alle gegevens .

maar die ga ik je niet geven lol .

origineel gepost door nicocorsa

alle schema's en nodige uitleg staat op de site channel21

daar geraak je met een opel account in alle gegevens .

maar die ga ik je niet geven lol .

Wellicht kan je voor hem kijken.... Zou aardig zijn. Toch? :P

Terug
Naar boven