• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Instapschade stoel... Hoe kom je eraan?

Als je een 3deurs hebt is het soms lastig normaal in te stappen. Tenminste dat is mijn ervaring:fy1 Als er een gek zijn auto strak ernaast zet kom ik er moeilijk in en ja dan schuur je iets langs de wang:cry

origineel gepost door Astra F Vaassen

Als je een 3deurs hebt is het soms lastig normaal in te stappen. Tenminste dat is mijn ervaring:fy1 Als er een gek zijn auto strak ernaast zet kom ik er moeilijk in en ja dan schuur je iets langs de wang:cry

Klopt idd ! en ook de gordel die altijd langs wang schuurt.

Als het een beetje tegen zit is de hele rugleuning gaar & scheef ook van een 3 Deurs. Omdat men dan steunt op de leuning met instappen / er in wurmen wanneer krap geparkeerd is, en de deur niet ver open kan. want je moet je naar voren wurmen, erlangs, ff er langs schrapen en op de leuning steunen x ...jaren = gaar.. :P

Zo ziet de mijne er uit, Astra F, bj97 met nu +/- 190.000 carrosserie kilometers en origineel interieur.. :)

Een reden ook waarom deze auto destijds heb gekocht, en net interieur, niet uitgeleefd.. Kan daar zo op afknappen op slonzig interieurs. Velen staren blind op buitenzijde. Maar het gekke is, is dat men vergeet blijkbaar dat je als je met de auto rijd altijd tegen de het interieur aankijkt... :angel :D

dsc05872a.jpg

dsc05873.jpg

Bij mijn astra uit "99 ook wat last van, maar zit op de wang van de rugleuning, en een klein plekje op de wang bij het zitvlak..

Maar ik heb hier ook nog een set omgelaste Kadett GSI voorstoelen staan met 0,0 schade eraan, nog helemaal als nieuw

Misschien een rare vraag maar hoe kun je het zoveel mogelijk beperken? Ik heb net een nieuw interieur in de Manta (Berlinetta stoelen) en ik zou het zonde vinden om die na 5 jaar al kapot te hebben.

Aaaaah! Hij zei het woord... Dat nare woord..

Stoelhoezen.

Wat zijn die dingen toch vaak lelijk..

Ik had ze dus op die gare stoelen in de benz. Van die ongelofelijk lullige schapenvachten :P

Heerlijk als je gaat zweten :)

Onze Astra F 1.6 Edition had ook (semi) sportstoelen, met hoge wang. Echter na 260DKM en 13 jaar nog als nieuw, en ze zaten nog steeds als gegoten. (Echt beter als onze huidige Zaf-B!)

origineel gepost door kaneelschep

Aaaaah! Hij zei het woord... Dat nare woord..

Stoelhoezen.

Wat zijn die dingen toch vaak lelijk..

Ik had ze dus op die gare stoelen in de benz. Van die ongelofelijk lullige schapenvachten :P

Heerlijk als je gaat zweten :)

Ghaha die zijn heel fout! :P Hoog kamper gehalte (no offense off course :o )

Ghaha die zijn heel fout! :P Hoog kamper gehalte (no offense off course :o )

echt! :P Maar ja.. eronder was het nog erger :D

Nu dus een mooi setje leer compleet voor de hele auto.

Terug
Naar boven