• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

instellen navigatiebestemming onder rijden

Ik heb sinds vandaag een insignia, echter laat de navigatiebestemming zich onder het rijden niet instellen. Ik zie hierover niets in de handl staan, is dit anders in te stellen? Gr. Paul

Als ik het goed heb kan je tijdens het rijden wel favorite bestemmingen selecteren die je dus al voor het rijden hebt ingesteld

@Burnin wrote:Als ik het goed heb kan je tijdens het rijden wel favorite bestemmingen selecteren die je dus al voor het rijden hebt ingesteld

Klopt, maar wat een foute keuze van opel om dit te blokkeren :( dat betekend dus dat je steeds een P kunt opzoeken zelfs met bijrijder aan boord. Onbegrijpelijk!

Je kan gewoon via spraak bediening de bestemming invoeren. Ik doe alles met spraakbediening werkt prima!

Wat ik een gemis vind ten op zichte van mijn BMW's... dat je zelf het bluetooth apparaat moet kiezen. Mijn vrouw rijd het meeste maar als ik dan een keer erin rij moet ik handmatig mijn telefoon kiezen... :thumbdown

@pe1pal wrote:@Burnin wrote:Als ik het goed heb kan je tijdens het rijden wel favorite bestemmingen selecteren die je dus al voor het rijden hebt ingesteld

Klopt, maar wat een foute keuze van opel om dit te blokkeren :( dat betekend dus dat je steeds een P kunt opzoeken zelfs met bijrijder aan boord. Onbegrijpelijk!

Dat lijkt me eerder een grapje van Opel Nederland te zijn;

dat is dus zeker niet bij alle Insignia's en moet dus te wijzigen zijn door de dealer.

Terug
Naar boven