• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

intercooler upgrade klaar!!terug van V-max: 269pk en 424nm..

thnx voor de complimentjes king:

en het is zoals baas j. ook al zegt een TOP BEDRIJF :thumbup

ik laat het blok nu ook voorlopig zoals het is.er komt wel nog een 76mm downpipe met 200 cells eronder :wors

thnx voor de complimentjes king:

en het is zoals baas j. ook al zegt een TOP BEDRIJF :thumbup

ik laat het blok nu ook voorlopig zoals het is.er komt wel nog een 76mm downpipe met 200 cells eronder :wors

Waar zit Vmax nou precies in Duitsland?

Wil daar of bij eds mijn phase 2 Laten doen.

Verhalen die ik hoor zijn goed, plus goede prijs kwaliteit verhouding.

Waar zit Vmax nou precies in Duitsland?

Wil daar of bij eds mijn phase 2 Laten doen.

Verhalen die ik hoor zijn goed, plus goede prijs kwaliteit verhouding.

net over de grens bij winterswijk.kunt er vanaf arnhem,nijmegen of venlo via de autobahn naartoe.google borken maar eens. :thumbup

net over de grens bij winterswijk.kunt er vanaf arnhem,nijmegen of venlo via de autobahn naartoe.google borken maar eens. :thumbup

markus praat (bijna) vloeiend engels.begon de eerste keer ook in het engels tegen mij.maar ik lul gelukkig m'n woordje duits :agent aangezien ik nog geen km van de grens woon...

hij zei al dat de meeste "hollanders" het liefst engels praten.hij kende zelf maar een paar woorden nederlands,en 1 ervan was DREMPELS!had ie al veel over gehoord :jerry

markus praat (bijna) vloeiend engels.begon de eerste keer ook in het engels tegen mij.maar ik lul gelukkig m'n woordje duits :agent aangezien ik nog geen km van de grens woon...

hij zei al dat de meeste "hollanders" het liefst engels praten.hij kende zelf maar een paar woorden nederlands,en 1 ervan was DREMPELS!had ie al veel over gehoord :jerry

269 pk in een zafira lijkt mij heel netjes.

ik hoop hem dit jaar in sevenum in het echt te zien.

ik denk dat ik ook maar een x die kant op moet.

mischien dat de kadett dan eindelijk een x echt goed loopt.

269 pk in een zafira lijkt mij heel netjes.

ik hoop hem dit jaar in sevenum in het echt te zien.

ik denk dat ik ook maar een x die kant op moet.

mischien dat de kadett dan eindelijk een x echt goed loopt.

Is jouw geweldig mooi Zafira OPC ook te bewonderen toevallig op de meeting van 22 Mei in Kerkrade bij de Burgerking?

Is jouw geweldig mooi Zafira OPC ook te bewonderen toevallig op de meeting van 22 Mei in Kerkrade bij de Burgerking?

@ baas j.

toch gek dat een duitser alleen deze 2 woorden kent.hier in venlo is het alleen hasjies en coffeeshop :jerry

@ E+B kadett:

zal er in sevenum zeker weer bij zijn.hoop jou daar ook weer eens te zien.laatste keer is alweer lang geleden.en vooral die kadett van jou!

ben echtwel benieuwd ;)

@ dolby:

denk wel dat ik even voorbij kom.was zowieso van plan dit jaar vaker te gaan.vrouw kan (en wil) niet altijd mee :sleeping maar

heb nu een collega die het opc virus ook te pakken heeft.hoef ik niet remy te komen.ik ga deze zondag (mits het droog blijft) ook naar dag

meeting van de OFZO bij het novotel in asten langs de A67.

en niet te veel complimentjes meer geven anders ga ik nog langs m'n schoenen lopen hahaha :wub

en als er weer iemand die kant uit gaat,kan ie me thuis oppikken,dan vertaal ik wel :agent

altijd leuk zo'n dagje uit met veel pk's...

@ baas j.

toch gek dat een duitser alleen deze 2 woorden kent.hier in venlo is het alleen hasjies en coffeeshop :jerry

@ E+B kadett:

zal er in sevenum zeker weer bij zijn.hoop jou daar ook weer eens te zien.laatste keer is alweer lang geleden.en vooral die kadett van jou!

ben echtwel benieuwd ;)

@ dolby:

denk wel dat ik even voorbij kom.was zowieso van plan dit jaar vaker te gaan.vrouw kan (en wil) niet altijd mee :sleeping maar

heb nu een collega die het opc virus ook te pakken heeft.hoef ik niet remy te komen.ik ga deze zondag (mits het droog blijft) ook naar dag

meeting van de OFZO bij het novotel in asten langs de A67.

en niet te veel complimentjes meer geven anders ga ik nog langs m'n schoenen lopen hahaha :wub

en als er weer iemand die kant uit gaat,kan ie me thuis oppikken,dan vertaal ik wel :agent

altijd leuk zo'n dagje uit met veel pk's...

Terug
Naar boven