• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Interieur: Combinatie Leer/Stof

KoekieTurbo

Post weinig
Ik heb al vele foto's bekeken, en flink wat afgespeurd op diverse fora, maar ik heb nergens een manta kunnen ontdekken die de originele GSI stoelen heeft, met leren wangen, en stoffen middengedeelte.

Ik ben zoals sommigen misschien wel weten bezig met een 400 rothmans replica, en heb daarvoor de 400 stof (nieuw) weten te bemachtigen. Nu wil ik dus de stoelen opnieuw laten bekleden, maar ben erg benieuwd hoe het eruit ziet als de wangen van leer zijn. (omdat ik eerst aan het twijfelen was over een volledig leer interieur van een E-kadett)

Dit geld ook voor de achterbank.

Nu is mijn vraag dus, is er iemand met half leer, half stof? En zijn hier ook foto's van?:hmmz

Uit: Das Grosse Opel-Manta-Buch

Groetjes, John

Manta400-detail-kl.jpg

Manta400int-kl.jpg

ik heb ook nog een variatie moet je alleen het 400 stof er effe bij denken

Afbeelding1425.jpg

en zo ziet het er uit in m,n magic als het er in zit

011-1.jpg

012-1.jpg

let wel dit is m,n reserve set bekleding omdat m,n orig stoelen bij de bekleder staan voor reparatie :wub:wub:wub:wub:wub:wub

origineel gepost door Kermitkiller

ik heb ook nog een variatie moet je alleen het 400 stof er effe bij denken

Afbeelding1425.jpg

en zo ziet het er uit in m,n magic als het er in zit

011-1.jpg

012-1.jpg

let wel dit is m,n reserve set bekleding omdat m,n orig stoelen bij de bekleder staan voor reparatie :wub:wub:wub:wub:wub:wub

dit interieur maakt er net een bassie en adriaan auto van :P

Ik heb ook nog nieuwe 400 stof die er bij mij op moet komen (exclusief interieur hierboven) en dan ook nog leren net hoofdsteunen erop.

dit ben ik ook van plan met mijn replica straks. Echter dan wel de 400 stof met grijze leren wangen:)

in een ander topic zag ik een link naar nieuwe imitatie 400 stof bij splendid parts, weet iemand toevallig of die stof die hun verkopen breed genoeg is om ook de achterbank er netjes mee te kunnen bekleden?

Terug
Naar boven