• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Interieur vauxhall zafira overzetten in nederlandse zafira

Ik heb een bijna nieuwe interieurset gevonden die uit een vauxhall zafira komt en deze set wil ik graag in mijn eigen zafira bouwen. Kan dit zomaar of moet ik nog ergens rekening mee houden?
Groet, René

Als je de stoelen bedoeld kan. Maar je hebt dan wel als nadeel dat alle hendels en dergelijken aan de verkeerde kant zit i.v.m. ze in Engeland links rijden. Dus zijn de stoel functies natuurlijk ook aan de andere kant (hendels voor stoel in te stellen). Dat betekend dus dat de stoel waar de bestuurder in zit een normale stoel heeft en de bijrijders stoel de extra functies heeft qua hoogte enzo. Bij mijn Zafira A kan ik namelijk alleen de bestuurdersstoel in hoogste verstellen.

Je kunt ook de bekleding van de normale vauxhalstoel overzetten op jouw bestuudersstoel, dan heb je lins en rechts verstelbare stoelen :smiley-car:

ALs je het stoelframe overzet van je eigen bestuurdersstoel heb je zowel links als rechts een verstelbare stoel.
Als je elektrische ramen hebt zul je ook je eigen kunststof deel moeten gebruiken in de deurpanelen aan de voorzijde.

Terug
Naar boven