• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

interieur vectra b

welke aanpassing dan Arjon?

ik dacht dat alle B interieuren aan elkaar gelijk zijn.

Goed bij de station heb je nog die schuifmat.

[rquote=1830559&tid=139622&author=sw_reijnders]welke aanpassing dan Arjon?

Goed bij de station heb je nog die schuifmat.[/rquote]

Is dat zo dacht dat de zij kanten anders waren

[rquote=1830559&tid=139622&author=sw_reijnders]welke aanpassing dan Arjon?

[rquote=1830563&tid=139622&author=arjontje][rquote=1830559&tid=139622&author=sw_reijnders]welke aanpassing dan Arjon?

[/rquote]

Mijn leder komt uit een sedan en ik heb een station past 1op1.

deurpanelen alles!

Erwin

[rquote=1830563&tid=139622&author=arjontje][rquote=1830559&tid=139622&author=sw_reijnders]welke aanpassing dan Arjon?

[/rquote]

deurpanelen alles!

Erwin

[rquote=1830637&tid=139622&author=Erwin1987][rquote=1830563&tid=139622&author=arjontje][rquote=1830559&tid=139622&author=sw_reijnders]welke aanpassing dan Arjon?

[/rquote]

deurpanelen alles!

Erwin[/rquote]

Oke Vergispsing:P

[rquote=1830637&tid=139622&author=Erwin1987][rquote=1830563&tid=139622&author=arjontje][rquote=1830559&tid=139622&author=sw_reijnders]welke aanpassing dan Arjon?

[/rquote]

deurpanelen alles!

Erwin[/rquote]

Oke Vergispsing:P

ik zal het nog beter maken,

mijn leder komt uit een b2 sedan en ik heb een b1 station.

het enige is die lampjes in de deurbakken zijn bij mij niet voorbereid.

Erwin

ik zal het nog beter maken,

Erwin

[rquote=1830656&tid=139622&author=Erwin1987]ik zal het nog beter maken,

Erwin[/rquote]

zie dat je de parrot weggewerkt hebt in de asbak :D wel mooi gedaan, makkelijk zelf te doen? Heb nu blauwe tand op de radio zitten maar ben er nog niet over uit of ik die ook overzet of de orginele erin houd namelijk :D

[rquote=1830656&tid=139622&author=Erwin1987]ik zal het nog beter maken,

Erwin[/rquote]

zie dat je de parrot weggewerkt hebt in de asbak :D wel mooi gedaan, makkelijk zelf te doen? Heb nu blauwe tand op de radio zitten maar ben er nog niet over uit of ik die ook overzet of de orginele erin houd namelijk :D

[rquote=1830456&tid=139622&author=Erwin1987]

22102010119.jpg

[/rquote]

Dit is wel uniek ! Lederen zetels met zij-airbags, maar geen front bijrijders airbag... :hmmz :jerry'

Interieur staat verders wel goed..

[rquote=1830456&tid=139622&author=Erwin1987]

22102010119.jpg

[/rquote]

Dit is wel uniek ! Lederen zetels met zij-airbags, maar geen front bijrijders airbag... :hmmz :jerry'

Interieur staat verders wel goed..

[rquote=1831128&tid=139622&author=Silverspeed][rquote=1830656&tid=139622&author=Erwin1987]ik zal het nog beter maken,

Erwin[/rquote]

zie dat je de parrot weggewerkt hebt in de asbak :D wel mooi gedaan, makkelijk zelf te doen? Heb nu blauwe tand op de radio zitten maar ben er nog niet over uit of ik die ook overzet of de orginele erin houd namelijk :D[/rquote]

Ja is makkelijk binnenbak van de asbak eruit, draadje van de parrot losmaken, door het gat heen vast drukken, en dan de parrot erin vast drukken.

en jerremy dat was heel scherp!

Erwin

[rquote=1831128&tid=139622&author=Silverspeed][rquote=1830656&tid=139622&author=Erwin1987]ik zal het nog beter maken,

Erwin[/rquote]

zie dat je de parrot weggewerkt hebt in de asbak :D wel mooi gedaan, makkelijk zelf te doen? Heb nu blauwe tand op de radio zitten maar ben er nog niet over uit of ik die ook overzet of de orginele erin houd namelijk :D[/rquote]

Ja is makkelijk binnenbak van de asbak eruit, draadje van de parrot losmaken, door het gat heen vast drukken, en dan de parrot erin vast drukken.

en jerremy dat was heel scherp!

Erwin

nou ik heb eens gekeken en nu zit er onder me voorstoelen een soort kastje waar een kabeltros in gaat (hoeveel kabeltjes weet niet niet.

dan zit hieraan een gele stekker/draad die dus voor de airbag dient maar in het kastje zelf zitten 4 aansluitmogelijkheden (3 plus 1 kleine)

op eentje daarvan zit een groene stekker met zwarte draad, die zal dan wel voor de gordelspanner zijn.

al zit dus op een aansluiting al de voorbereiding voor de stoelverwarming, zit er dan ook ergens in het dashbord een draad/stekker waar je alleen nog een schakelaar op aanhoeft te sluiten?

trouwens Erwin, ziet er netjes uit je interieur.:thumbup

hoe vind jij eigenlijk de zeidelingse steun van die stoelen of zit je niet zo snel te glijden, daar ben ik namelijk een beetje bang voor.

nou ik heb eens gekeken en nu zit er onder me voorstoelen een soort kastje waar een kabeltros in gaat (hoeveel kabeltjes weet niet niet.

dan zit hieraan een gele stekker/draad die dus voor de airbag dient maar in het kastje zelf zitten 4 aansluitmogelijkheden (3 plus 1 kleine)

op eentje daarvan zit een groene stekker met zwarte draad, die zal dan wel voor de gordelspanner zijn.

al zit dus op een aansluiting al de voorbereiding voor de stoelverwarming, zit er dan ook ergens in het dashbord een draad/stekker waar je alleen nog een schakelaar op aanhoeft te sluiten?

trouwens Erwin, ziet er netjes uit je interieur.:thumbup

hoe vind jij eigenlijk de zeidelingse steun van die stoelen of zit je niet zo snel te glijden, daar ben ik namelijk een beetje bang voor.

tsja ik heb hiervoor recaro's van een kadett in de corsa gehad dan zit je wel ''vaster'' maar ik vind deze wel comfortabler en zijdelingssesteun is voor mij goed!

en bij lagen er geen kabels voor stoel verwarming onder de stoel, maar heb met een schema uit tis2000 de kabels vanaf de schakelaar uitgebreid naar de stoel(was niet moeilijk).

Erwin

Terug
Naar boven