• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

interieur verbouwing. ( is af !! )

[rquote=1898999&tid=140189&author=DarkNL08]Cool, wat is de gemiddelde vlieg hoogte? :angel[/rquote]

haha vlieghoogte in de zin van kop tot dak

of van weg tot bodum auto :P ?

soow da ziet d'r zeer netjes uit kerel :thumbup

daar heb je flink je best op gedaan........

mis alleen nog een mooie pica van je hemel.....:P

groeten johan

soow da ziet d'r zeer netjes uit kerel :thumbup

daar heb je flink je best op gedaan........

mis alleen nog een mooie pica van je hemel.....:P

groeten johan

[rquote=1899110&tid=140189&author=pluuske][rquote=1898999&tid=140189&author=DarkNL08]Cool, wat is de gemiddelde vlieg hoogte? :angel[/rquote]

[/rquote]

denk dat er op de grote vleugel wordt gedoeld :jerry

maar het interieur ziet er erg netjes uit hoor:thumbup

[rquote=1899110&tid=140189&author=pluuske][rquote=1898999&tid=140189&author=DarkNL08]Cool, wat is de gemiddelde vlieg hoogte? :angel[/rquote]

[/rquote]

denk dat er op de grote vleugel wordt gedoeld :jerry

maar het interieur ziet er erg netjes uit hoor:thumbup

Ziet er allemaal netjes uit :thumbup

Alleen die rode accenten snap ik niet helemaal, want verder is er helemaal niets rood aan de auto, persoonlijk zou ik ze een mooie zwarte tint geven, maar dat is mijn smaak.

En dat playstationstuurtje is gewoon helemaal 3x fout, waarom zit dat er in hemelsnaam in? Maar afgezien daarvan ziet het er netjes uit.

Ziet er allemaal netjes uit :thumbup

Alleen die rode accenten snap ik niet helemaal, want verder is er helemaal niets rood aan de auto, persoonlijk zou ik ze een mooie zwarte tint geven, maar dat is mijn smaak.

En dat playstationstuurtje is gewoon helemaal 3x fout, waarom zit dat er in hemelsnaam in? Maar afgezien daarvan ziet het er netjes uit.

hahah ow ja die vleugel niet eens bij naagedacht die zit er al sinds de koop .

die rode acenten vind ik wel mooi vind wel wat hebben .

en ben helemaal zwart met rood fan

en dat stuur ik vind dat oude stuur zo oudbollig en lelijk vond deze wel mooi eigenlijk .

foto van het hemeltje zal ik van het weekend even plaatsen

hahah ow ja die vleugel niet eens bij naagedacht die zit er al sinds de koop .

die rode acenten vind ik wel mooi vind wel wat hebben .

en ben helemaal zwart met rood fan

en dat stuur ik vind dat oude stuur zo oudbollig en lelijk vond deze wel mooi eigenlijk .

foto van het hemeltje zal ik van het weekend even plaatsen

netjes gedaan kerel :thumbup ik heb precies dezelfde stoelen zien er wel netjes uit voor die prijs, maar in combi met rode sparco 4 punts gordels zien ze er nog beter uit:wub

netjes gedaan kerel :thumbup ik heb precies dezelfde stoelen zien er wel netjes uit voor die prijs, maar in combi met rode sparco 4 punts gordels zien ze er nog beter uit:wub

[rquote=1899256&tid=140189&author=petrolhead]netjes gedaan kerel :thumbup ik heb precies dezelfde stoelen zien er wel netjes uit voor die prijs, maar in combi met rode sparco 4 punts gordels zien ze er nog beter uit:wub[/rquote]

dat ben ik inderdaad nog aan het overwegen maar waar maak je dingen aanvast ?

heb geen zin om alles er weer uit te halen om een paar beugels aan de vloer te lassen .

wilde ik eigenlijk rode halen

en hoe zit dat dan met de originele gordels kun je die dan weg halen ? of moeten die blijven hangen ?

[rquote=1899256&tid=140189&author=petrolhead]netjes gedaan kerel :thumbup ik heb precies dezelfde stoelen zien er wel netjes uit voor die prijs, maar in combi met rode sparco 4 punts gordels zien ze er nog beter uit:wub[/rquote]

dat ben ik inderdaad nog aan het overwegen maar waar maak je dingen aanvast ?

heb geen zin om alles er weer uit te halen om een paar beugels aan de vloer te lassen .

wilde ik eigenlijk rode halen

en hoe zit dat dan met de originele gordels kun je die dan weg halen ? of moeten die blijven hangen ?

heb mijn antwoord al op de vraag of de originele weg kunne en die kunnen weg .

dus dan ga ik binnekort eens op zoek naar een netjes of nieuw setje 4 punts gordels .

wel heel wat werkt om dan de gordel rommel eruit te halen

maar ziet wel stukken strakker uit :)

heb mijn antwoord al op de vraag of de originele weg kunne en die kunnen weg .

dus dan ga ik binnekort eens op zoek naar een netjes of nieuw setje 4 punts gordels .

wel heel wat werkt om dan de gordel rommel eruit te halen

maar ziet wel stukken strakker uit :)

heb je er zelf ook 4 punts gordels bij zitten ?

heb je mischien een foto voor me hoe het uitziet aan de buiten kant van de stoelen ?

bijde plastic kapjes .

heb je er zelf ook 4 punts gordels bij zitten ?

heb je mischien een foto voor me hoe het uitziet aan de buiten kant van de stoelen ?

bijde plastic kapjes .

Hmm even updateje over mijn panelen.. kan melden dat spuitlijm niet goed is tis rommel ookal staat er Bison op en dat het nooitmeer loslaat (contactlijm) is niet waar. Het eerste paneel dat ik deed bestuurderskant leek allemaal mooi en aardig te zijn gelukt. Toch zat alles er testrak overheen dat was stom maja wat wil je.. nooit eerder gedaan. Andere panelen zijn daarintegen nog redelijk goed maar ben bang dat alle panelen naar de klote zijn als het een keer 30 graden gaat worden.. dusja.. nooit meer spuitlijm gebruiken.. bestuuderskant heb ik overnieuw gedaan daarnet en er zit een vouw in nu omdat hij echt te strak eroverheen zat.. maja heb de vouw zo onopvallend mogelijk gemaakt aldus ben ik niet echt tevreden, toch zal k er maar mee moeten leven want k heb geen tijd meer om het nog een keer over te doen, k post binnenkort wel een foto van wat er is gebeurd

@pluuske, ziet er super uit hoop echt dat het allemaal goed blijft zitten! ik baal enorm op moment.. heb geprobeerd er iets van te maken en hoop dat de rest van de panelen niet los gaat laten.

Terug
Naar boven