• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Interieur wassen/poetsen/cleanen

Ik ga naar alle waarschijnlijk zo'n extractor huren bij de Boels, als het wat is in ieder geval. Heb veel gelezen en ik ben erg benieuwd naar het resultaat, de stoelen zijn nu in ieder geval erg vies.

Ik weet niet uit welk deel van Gelderland je komt, ik heb er een dus als je Harderwijk niet te ver vindt ben je van harte welkom.

Ik ga naar alle waarschijnlijk zo'n extractor huren bij de Boels, als het wat is in ieder geval. Heb veel gelezen en ik ben erg benieuwd naar het resultaat, de stoelen zijn nu in ieder geval erg vies.

Hemeltje van mijn cabrio heeft een beetje zwarte uitslag hoe kan ik dit er het best uitpoetsen? (Astra F Cabrio 1994) Het hemeltje is gebroken wit.

Ik weet niet uit welk deel van Gelderland je komt, ik heb er een dus als je Harderwijk niet te ver vindt ben je van harte welkom.

Hemeltje van mijn cabrio heeft een beetje zwarte uitslag hoe kan ik dit er het best uitpoetsen? (Astra F Cabrio 1994) Het hemeltje is gebroken wit.

Ik doe wel eens beetje de kruimels van de stoel vegen in de corsa.. :D :jerry

Ik heb meguiair of hoe je dat ook schrijft voor op de leren stoelen van mn benz. Cleaner en aparte conditioner. Werkt wel ok, maar had er meer van verwacht. en dan met name hoe makkelijk het zou zijn om het daar mee schoon te maken.. Toch nog verdraaid veel werk om een 25 jaar oud leren interieur echt goed schoon te maken en soepel te krijgen.

Ik doe wel eens beetje de kruimels van de stoel vegen in de corsa.. :D :jerry

Ik heb meguiair of hoe je dat ook schrijft voor op de leren stoelen van mn benz. Cleaner en aparte conditioner. Werkt wel ok, maar had er meer van verwacht. en dan met name hoe makkelijk het zou zijn om het daar mee schoon te maken.. Toch nog verdraaid veel werk om een 25 jaar oud leren interieur echt goed schoon te maken en soepel te krijgen.

Wat betreft stoelen, achterbank en zijpanelen kan ik je uit ervaring vertellen dat je maar 1 goedje wil:

http://www.misterkools.nl/particulier/p45-echt-schoon-is-een-vak-apart.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Moeilijke vlekken die met een gewone Halfords reiniger en een sponsje niet van skai af willen verdwijnen, nee ik overdrijf dit niet en meen het serieus, als sneeuw voor de zon na 1 keer inspuiten met het flesje dat ik op de zaak heb. Pennenstreken of rubbervegen geen enkel probleem! Ben doorgaans niet snel tevreden met wat voor middel dan ook maar hier was ik serieus van onder de indruk.

Voor de ruiten, kunststof en rubber delen de reinigers van Auto Glym, een paar keer gebruiken en je wil niets anders meer:

http://autoglym.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat betreft stoelen, achterbank en zijpanelen kan ik je uit ervaring vertellen dat je maar 1 goedje wil:

http://www.misterkools.nl/particulier/p45-echt-schoon-is-een-vak-apart.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Moeilijke vlekken die met een gewone Halfords reiniger en een sponsje niet van skai af willen verdwijnen, nee ik overdrijf dit niet en meen het serieus, als sneeuw voor de zon na 1 keer inspuiten met het flesje dat ik op de zaak heb. Pennenstreken of rubbervegen geen enkel probleem! Ben doorgaans niet snel tevreden met wat voor middel dan ook maar hier was ik serieus van onder de indruk.

Voor de ruiten, kunststof en rubber delen de reinigers van Auto Glym, een paar keer gebruiken en je wil niets anders meer:

http://autoglym.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug
Naar boven