• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Interieurverlichting gaan stuk

Jiang153

Post weinig
Zoals de titel al luidt lijkt het net alsof de interieurverlichting in mijn Astra G één voor één aan het stukgaan is :(

Mijn dagteller/km-stand verlichting doet het al sinds twee weken niet meer en nu zie ik vanavond dat bij de middenconsole computer (met datum, temp, tijd) de rechterkant ook wat zwakjes is.. :???:

Heb het bij de garage gevraagd en alleen het vervangen van de tellerverlichting gaat me al €35/45,- euro kosten. Wordt ik hier afgezet...? De rest van de teller doet het namelijk nog wel echt alleen maar die met de km-stand :???:

Teller lampjes v.v kan je makkelijk zelf, hier een how-to: http://www.steve010.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet toevallig aan het draai knopje gezeten(op je verlichtingsschakelaar) om de felheid te verstellen?

@Opeltje17 wrote:Teller lampjes v.v kan je makkelijk zelf, hier een how-to: http://www.steve010.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet toevallig aan het draai knopje gezeten(op je verlichtingsschakelaar) om de felheid te verstellen?

Heb het al zelf geprobeerd maar lukte niet. Daarnaast heb ik niet eens gereedschap :???:

Nee mijn felheid staat op maximaal alleen ik zie duidelijk dat de rechterkant wat zwakker is

@Jiang153 wrote:@Opeltje17 wrote:Teller lampjes v.v kan je makkelijk zelf, hier een how-to: http://www.steve010.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb het al zelf geprobeerd maar lukte niet. Daarnaast heb ik niet eens gereedschap :???:

Nee mijn felheid staat op maximaal alleen ik zie duidelijk dat de rechterkant wat zwakker is

Gewoon paar keer op slaan heb ik ook gedaan toen mijne niet meer werkte. Sinds dien is die nog maar 1x weer uitgevallen maar werkt bijna altijd weer

Zo ziet het er nu uit

34yv5mu.jpg

Midden console is wel een redelijke klus om te vervangen. Maar wel te doen ook al heb je geen technische kennis.

Tellerbak is prima zelf te doen als je een torkx setje hebt (en evt een platte schroevendraaier)

Die lampjes hoeven ook niks te kosten, evt zet je er meteen gekleurde ledjes in.

Maar 40 euro is wel veel hoor, om te laten doen.

Terug
Naar boven