origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door vectra_bro
origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door vectra_bro
Inmiddels heb ik het interieur erin gezet 1 woord: SUPER! wat een comfort ineens!
Nu mis ik alleen in de portierpanelen een led/reflector, weet iemand of je die los kan kopen/bestellen of heeft iemand deze nog liggen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes,
Marc
heb je :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics ???
Zal ik ffe maken vanmiddag

... was gisteren zo gebroken toen ik ermee klaar was
haha dat kan ik me wel voorstellen

hoelang ben je ermee bezig geweest dan? was het echt lastig werk of viel dat mee?
Ja was een takke karwei, ten eerste kreeg ik vrijdag de 2 buitenste torx bouten van de voorstoelen niet los vanwege de fijne locktite :fy1. Dus zaterdag maar even naar me maatje (monteur) gegaan, met 2 man die bouten na veel moeite losgekregen met een ratel.
Vervolgens paste de gordelspanner niet op de nieuwe stoelen, de bout was te dun, dit opgelost door een dikkere bout te halen.
Deurpanelen heb ik vervolgens gisterochtend vroeg gedaan, hierbij heb ik me speakers maar even netjes in me deuren vast gemaakt en hier dus de nodige gaatjes voor geboord.
Daarna gelijk maar even de hele boel grondig gestofzuigd en met Sonax schuim gecleant.
Ach al met al een mooi en comfortabel resultaat, ik maak straks foto's dan kan iedereen het zien.
Groetjes,
Marc