• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Interieurwissel!!!

Edvries

Post veel
origineel gepost door speaker

Ben niet de aangewezen persoon om dit te posten...... :P

Maar ff één woord : Wauw !

Oke, dan zal ik dat wel zijn he! ;) Nou hierbij de Pics vanhet oude interieur en het nieuwe interieur... Het was een klussie maar uiteindelijk is alles goed gekomen! Bene r erg blij mee!! Peet bedankt voor je HULP!

Oude interieur:

ericC106640x480.jpg

ericC107640x480.jpg

auto leeghalen:

ericC112640x480.jpg

ericC109640x480.jpg

ericC115640x480.jpg

06022010651.jpg

06022010654.jpg

Nieuwe drin:

ericC114640x480.jpg

06022010664.jpg

06022010665.jpg

ericC120640x480.jpg

Stoelverwarmingsknopjes:

ericC117640x480.jpg

ouwe bende mee:;)

06022010658.jpg

06022010659.jpg

Details:

06022010662.jpg

06022010661.jpg

Ik heb nog meer foto's maar dit leek me wel even voldoende...

Ik vind het in ieder geval errrrrrug mooi!

Groet,

Leeric

ziet er super uit eric (met een c)

echt super dat leer . . . en het mooie is: het wordt 'zomers nog niet zo warm aan je reet ook als bv zwart :D

stoelverwarming aangesloten?

origineel gepost door sw_reijnders

ziet er super uit eric (met een c)

echt super dat leer . . . en het mooie is: het wordt 'zomers nog niet zo warm aan je reet ook als bv zwart :D

stoelverwarming aangesloten?

Nee die stoelverwarming moet nog even bekabeld worden. Het vreemde was dat de achterbank wel al was voorbekabeld... Ik snap die duitsers niet hoor....(vierde foto van boven, kabeltje uit de vloer, roze stekkertje, andere kant ook, maar die zie je niet..)

Groet,

Eric, met een C

origineel gepost door mike hammer

Achterbank bekabelt???

Zit daar ook verwarming in dan??

Bij mij in iedergeval niet.

Ja dat kan... dan zitten er twee schakelaars acherin je middenarmsteun.. boven je asbakkie achter..

Nee die stoelverwarming moet nog even bekabeld worden. Het vreemde was dat de achterbank wel al was voorbekabeld... Ik snap die duitsers niet hoor....(vierde foto van boven, kabeltje uit de vloer, roze stekkertje, andere kant ook, maar die zie je niet..)

Groet,

Eric, met een C [/quote]

Hallo,

Ziet er goed uit :thumbup mooie update :cool:

Als de achterbank al wel bekabeld is, en op de foto zie ik ook de bekabeling voor de Schakelaars ook al, dan lijkt het me gek dat de voortste kabels er niet in zitten :hmmz maar je weet het inderdaad nooit met die Duitsers ;)

In die van mij zat er toen voor de achterbank helemaal niets in, later dus wel ;)

DSC00329.jpg

Groetjes, Joche

origineel gepost door Opel4all

Groet,

Eric, met een C

Hallo,

Als de achterbank al wel bekabeld is, en op de foto zie ik ook de bekabeling voor de Schakelaars ook al, dan lijkt het me gek dat de voortste kabels er niet in zitten :hmmz maar je weet het inderdaad nooit met die Duitsers ;)

In die van mij zat er toen voor de achterbank helemaal niets in, later dus wel ;)

DSC00329.jpg

Groetjes, Joche

[/quote]

Dat wil ik ook zo!! Zit alleen geen verwarming in mijn achterbank....

origineel gepost door mbvectrav6

Mooie verandering man :wub

Is dat bij Peter voor de deur ?? king:

Gr. Maurice

Ja..bijna..

origineel gepost door Opel4all

Hallo,

Groetjes, Joche

De achterbank is idd helemaal bekabeld ( bij de mijne zitten er alleen stekkers in het middenconsole maar niet onder de bank )

Onder de voorstoelen ligt een dikkere kabel dan in de mijne, dus het lijkt me dat ie wel voorbekabeld is. Misschien toch tech2-en ??

origineel gepost door Edvries

Dat wil ik ook zo!! Zit alleen geen verwarming in mijn achterbank....

die verwarmingmatten kosten niet zo veel. En die achterkant van het middenconsole kost 50 euro + nog wat euro's voor 2 schakelaars + 100 euro voor een twinaudio ! ( bij de VOD ! )

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door mbvectrav6

Mooie verandering man :wub

Is dat bij Peter voor de deur ?? king:

Gr. Maurice

Ja..bijna..

Is wel voor mijn toekomstige oprit ! king:

Terug
Naar boven