• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Internet fraude?

Trouwens hoe kan ik aantonen dat er een strafbaar feit gepleegd is, en dat niet gewoon probeer om onder een betaling uit te komen.

als je alles in 2009 netjes hebt betaald zou ik mij er niks van aantrekken,

het zal wel een look a like site zijn (daarom kan je ook niet meer inloggen?)

dat gebeurd ook veel met internetbankieren, de site is bijna het zelfde en als je inlogd bent ben je je geld kwijt

als het een nederlands bedrijf was had ik gevraagd: of ze kassa en radar een leuk programma vinden,

zeer effectief

als je alles in 2009 netjes hebt betaald zou ik mij er niks van aantrekken,

dat gebeurd ook veel met internetbankieren, de site is bijna het zelfde en als je inlogd bent ben je je geld kwijt

als het een nederlands bedrijf was had ik gevraagd: of ze kassa en radar een leuk programma vinden,

zeer effectief

@corsa2.016v wrote:als je alles in 2009 netjes hebt betaald zou ik mij er niks van aantrekken,

zeer effectief

Heb ze een email gestuurd in het nederlands, omdat hun mij in het nederlands een brief stuurde, sturen ze terug of het in het engels kan :wors :wors

Ze bekijken het maar xD laat dat incasso bureau maar komen, wil ik harde feiten zien.

En beetje bedrijf kan zo zien uit welk land de betalingen zijn gemaakt (IP adres)

@corsa2.016v wrote:als je alles in 2009 netjes hebt betaald zou ik mij er niks van aantrekken,

zeer effectief

Heb ze een email gestuurd in het nederlands, omdat hun mij in het nederlands een brief stuurde, sturen ze terug of het in het engels kan :wors :wors

Ze bekijken het maar xD laat dat incasso bureau maar komen, wil ik harde feiten zien.

En beetje bedrijf kan zo zien uit welk land de betalingen zijn gemaakt (IP adres)

@Makko wrote:spookfactuur

Dan hopen ze dat je deze betaald.

Ik ga der ook niks meer aan doen, en wacht wel af tot er een deurwaarder of zoiets komt, wat ik betwijfel.

@Makko wrote:spookfactuur

Dan hopen ze dat je deze betaald.

Ik ga der ook niks meer aan doen, en wacht wel af tot er een deurwaarder of zoiets komt, wat ik betwijfel.

dat wou ik dus net vragen.

heb jij het bewijs nog dat je in 2009 hebt betaald?

dan is er volgens mij weinig gebeurd.

ben je trouwens nog bij de politie geweest?

je hoeft nmelijk niet gelijk aangifte te doen, je kan ze ook vragen wat slim is in deze situatie, en dan op advies van hun aangifte doen als hun dat zeggen ;)

dat wou ik dus net vragen.

heb jij het bewijs nog dat je in 2009 hebt betaald?

dan is er volgens mij weinig gebeurd.

ben je trouwens nog bij de politie geweest?

je hoeft nmelijk niet gelijk aangifte te doen, je kan ze ook vragen wat slim is in deze situatie, en dan op advies van hun aangifte doen als hun dat zeggen ;)

idd niet op in gaan. het kan namelijk een fake-rekening zijn. als bedrijf word je daar gek van van die rekeningen. er komen er hier zo'n beetje 3 fake-rekeningen per week binnen(allemaal over adverteren).

je kan op internet kijken wie en wat fake-rekeningen stuurt.

idd niet op in gaan. het kan namelijk een fake-rekening zijn. als bedrijf word je daar gek van van die rekeningen. er komen er hier zo'n beetje 3 fake-rekeningen per week binnen(allemaal over adverteren).

je kan op internet kijken wie en wat fake-rekeningen stuurt.

contact opnemen met het bedrijf, vragen waar die rekening dan wel voor is. maar vtv zeker wel zorgen dat je kan aantonen dat je betaald hebt.

niet bellen, maar mailen. telefoontjes zijn bijna niet aantoonbaar en worden "vergeten", mailtjes niet. bij een rare reactie zou ik wel aangifte doen. dan heb je tenminste iets zwart op wit. je weet nooit waar het nog eens goed voor kan zijn.

contact opnemen met het bedrijf, vragen waar die rekening dan wel voor is. maar vtv zeker wel zorgen dat je kan aantonen dat je betaald hebt.

niet bellen, maar mailen. telefoontjes zijn bijna niet aantoonbaar en worden "vergeten", mailtjes niet. bij een rare reactie zou ik wel aangifte doen. dan heb je tenminste iets zwart op wit. je weet nooit waar het nog eens goed voor kan zijn.

Dat in 2009 is betaald via de bank, dit is een rekening uit 2011, ik zou iets gekocht hebben bij Pstarts volgens hun dan.

Of gaan ze pas na 2 jaar een aanmaning sturen?

En die gasten reageren niet als je ze belt, heb 20min in de wacht gestaan, en per e-mail nu ook niet meer nadat ik hun in het engels gemaild had,

Dat in 2009 is betaald via de bank, dit is een rekening uit 2011, ik zou iets gekocht hebben bij Pstarts volgens hun dan.

Of gaan ze pas na 2 jaar een aanmaning sturen?

En die gasten reageren niet als je ze belt, heb 20min in de wacht gestaan, en per e-mail nu ook niet meer nadat ik hun in het engels gemaild had,

dan stuur je nog ff een mail in het engels met het volgende er in.

nja ff gewoon op zijn plat :P

zet er gewoon in dat je geen reactie terug hebt ontvangen en dat je dus totaal niet weet waar de rekening over gaat, vervolgens zet je er onder, wanner ik binnen 1 week na verzendingsdatum van de mail niks weer heb gehoord ga ik er vanuit dat het dus afgehandeld is en dat er dus niks meer aan de hand is.

misschien ff met nettere woorden dan, die mail moet je dus ook zeker niet weggooien en desnoods uitprinten zodat waneer je pc crasht je hem nog steeds hebt.

hoor je binnen 1 week niks weer ben je er van af, sturen ze je na die week wel wat dan had ik hun op die bewuste mail gewezen.

normaal als je hier in nl wat open hebt staan krijg je zeker binnen 1 week reactie, dus je geeft ze dan genoeg tijd om wat te laten horen van ze.

het is altijd te proberen ;)

en zolang hun niet kunnen aantonen waar die rekening van is kunnen ze niet verwachten dat je gaat betalen.

Terug
Naar boven