• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

invoeren bpm

teungts

Post vaak
misschien wil ik wel een b vectra invoeren van uit duitsland, wie kan mij vertellen wat de bpm is van een b vectra?

alvast bedankt

auto van 8 en half jaar oud zijn bpm vrij alleen je moet nog een kleine rest waarde betalen is geloof ik 10% van de nieuwe waarde..

ik heb een paar site,s gevonden en ik kom met 3 verschillende bedragen uit

ga ik van 30000 euro uit

bijn de ene moest ik 3500 euro bij leggen, de andere 1756 euro en bij nog een andere 1143 euro:hmmz

heb ik toch gelijk met 10% haha

waar vandaan ga je de auto halen?

hou rekening met de RWD.

auto woord eerst gekeurt bij rdw zelf voor die op nl kenteken kan.

en met oudere auto,s ken het vaak een probleem woorde rdw is niet de makelijkste.

gr john

nouja ik heb laatst 2 keuringen gezien waarbij het RDW wel vrij makkelijk was. ook oudere auto's (manta's)

ik heb zelf op een half uur vanaf de duitse grens een mooie Astra gezien

Terug
Naar boven