• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Invoeren Kadett/Astra 200TS

ja lol,

hij is er

tenminste, staat nu in rotterdam, de douane doen zoals gewoonlijk weer s moeilijk...

gaat nog wel maandje duren... ( kan geen foto's maken, auto staat in gesealde container )

origineel gepost door TRPower

jaa tuurlijk :P maar dat maakt verder niets uit,rijden genoeg auto's hier met stuur aan de verkeerde kant. + dat ik regelmatig bij familie in schotland ben, en hun ook aan de foute kant rijden...

nou en of... ben dr nu ook, maar kan dr maar niet aan wennen :jerry

Wist niet dat er een Astra 200TS was.

Kwam er net per toeval achter.

Weet iemand ook of er brochures van het desbetreffende model zijn?

Ik spaar Opel brochures

this_thread_is_worthless_without_pi.gif

is wel stoer n astra met standaard n 20let dr in xD.. Ik kijk het nu pas voor de eerste keer door dit topic maar idd.. heb je de auto al? en :kewlpics ?? xD

Het is en blijft dus een astra F HB.. En die superboss kadett is hier ook al voorbij gekomen.

*Il s'agissait donc de l'Opel Kadett Gsi 16v SuperBoss 2.0

Le moteur avait pour nom de code C20XES

Il développait la bagatelle de 170 cv à 6200 tr/min en atmosphérique pour 1998 cm3 avec un couple de 208 Nm... *

kadett met standaard 16v met 20 pk meer.

MAareuh.. waar ist ie dan?

origineel gepost door JvV

Het is geen kadett maar een Astra, een kadett E wordt in engeland en afrika ook een Astra genoemd (KM2/MK3)

Opel Kadett E = Vauxhall Astra MK2

Opel Astra F = Vauxhall Astra MK3

:D

als je er 1 wilt moet je ff zoeken in engeland

daar rijd een echte rond

die hebben ze wel uit zuid afrika door de douane gekregen

en dat is nog een sedan ook

deze rijd in engeland rond

dit is een 180ie maar zit een c20xe in

dus invoeren kan wel als je geld en tijd er voor hebt

Dan zou ik maar eentje in Engeland kopen, want een Zuidafrikaan bij de RDW gaat niet lukken..... :hmmz

origineel gepost door Arjen

Dan zou ik maar eentje in Engeland kopen, want een Zuidafrikaan bij de RDW gaat niet lukken..... :hmmz

waarom niet?

Omdat er geen E keur opzit. Dan moet je eerst naar de Duitse Tuv voor een keuring. Dat is een Europees land en dan neemt de RDW de typegoedkeuring over.

Terug
Naar boven