hallo,
Ik ben Belg en ben met de restauratie van een Manta A bezig.
Het plan is om er een 2200 van een record in te leggen.
Nu, voor de belgische keuring is het onmogelijk om dit goedgekeurd te krijgen. Ik denk echter dat ik een achterpoortje gevonden heb en ik hoop dat jullie dit kunnen bevestigen.
De auto die ik aan het opmaken ben is een belgische Manta A, 1.6
Nu heb ik nog een kast staan die afkomstig is uit Nederland, ik heb er Nederlandse papieren bij, hij is wel uit het verkeerd gehaald, en er zit een uitvoerverklaring bij welke vorig jaar is aangevraagd. Nu heb ik deze kast nog niet ingevoerd in België dus in theorie kan ik deze weer gewoon in verkeerd brengen in Nederland als ik het goed heb?
Nu heb ik ook gehoord dat ze in Nederland veel soepeler zijn met motorwijzigingen dan bij ons.
Is het een mogelijke optie dat ik:
- de auto terug inschrijf in Nederland op naam van iemand die ik ken
- de auto in Nederland laten keuren
- de auto hierna invoeren in België
Wordt mijn Manta met zwaardere motor dan gelegaliseerd?
Ik hoop dat jullie me wat meer zekerheid kunnen geven, het zou zonde zijn dat ik de 2200 er niet in kan leggen.
(ik zou graag willen dat de manta een keuring kan passeren voor dagelijks gebruik, geen oldtimer keuring)
Ik ben Belg en ben met de restauratie van een Manta A bezig.
Het plan is om er een 2200 van een record in te leggen.
Nu, voor de belgische keuring is het onmogelijk om dit goedgekeurd te krijgen. Ik denk echter dat ik een achterpoortje gevonden heb en ik hoop dat jullie dit kunnen bevestigen.
De auto die ik aan het opmaken ben is een belgische Manta A, 1.6
Nu heb ik nog een kast staan die afkomstig is uit Nederland, ik heb er Nederlandse papieren bij, hij is wel uit het verkeerd gehaald, en er zit een uitvoerverklaring bij welke vorig jaar is aangevraagd. Nu heb ik deze kast nog niet ingevoerd in België dus in theorie kan ik deze weer gewoon in verkeerd brengen in Nederland als ik het goed heb?
Nu heb ik ook gehoord dat ze in Nederland veel soepeler zijn met motorwijzigingen dan bij ons.
Is het een mogelijke optie dat ik:
- de auto terug inschrijf in Nederland op naam van iemand die ik ken
- de auto in Nederland laten keuren
- de auto hierna invoeren in België
Wordt mijn Manta met zwaardere motor dan gelegaliseerd?
Ik hoop dat jullie me wat meer zekerheid kunnen geven, het zou zonde zijn dat ik de 2200 er niet in kan leggen.
(ik zou graag willen dat de manta een keuring kan passeren voor dagelijks gebruik, geen oldtimer keuring)