• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Irmscher Benelux.

Misschien is het voor anderen wel al bekend, maar voor mij was het niet bekend dat Irmscher Benelux niet meer bestaat. De website werkt wel nog en betalingen kun je ook doen, maar onderdelen krijgen: HO maar!! :swear

Ze verwijzen je doodleuk door naar Irmscher Duitsland en daar zegt men dat Irmscher Benelux een apart bedrijf is waar zij niks mee te maken hebben :hmmz . ( waarom is de telefoon en de mail dan wel naar hun doorgeschakeld??)

Ik heb hun nog gemaild met mijn betalingsbewijs en de bestelling, maar men zegt er niks aan te kunnen doen en hoogst waarschijnlijk zal het geld wel weg zijn. ( nu gaat het maar om €40, maar toch. Ik ben een mens van principes).

Mijn bank zegt een I-deal betaling niet te kunnen terug draaien, dus jammer.

!!Ik wil dus iedereen waarschuwen, alleen nog rechtstreeks bij Irmscher Duitsland te bestellen!! ( ik heb er geen behoefte meer aan king: )

Verder vind ik het schandalig, dat als irmscher Duitsland een conflict heeft met Irmscher Benelux dat ze de klant gewoon laten stikken :argue . Als ze een beetje klant gericht waren en de klant bewijst dat hij betaald heeft, zou ik zeggen: lever de klant zijn spullen en regel de zaken verder intern! ( zeker bij een dergelijk bedrag). Al het gebel en de tijd wat hun personeel eraan besteed heeft is al duurder dan mijn bestelling. Maar goed, Wees gewaarschuwd! :agent

Gr. Ralph

Terug
Naar boven