• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

irmscher kleppendeksel

manta1988

Post weleens wat
heb hier een irmscher kleppendeksel liggen maar was eigenlijk wel benieuwd hoeveel die dingen ong waard zijn, en of ze erg zeldzaam zijn of niet

Foto-MPZKAV8Z-D.jpg

oke ja heb ze verder ook niet vaak gezien, en vind t zelf ook zeker een mooi deksel.

die van steinmetz schijnen al helemaal zeldzaam te wezen werd me net verteld :hmmz

je was me net voor jozef :P

Zijn wel leuke bedragen inderdaad, maarja dan heb je ook iets unieks. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, wil je het er niet voor geven, dan zul je je wensen moeten aanpassen.

zo had niet verwacht dat ze zo aan de prijs waren :o

ja en je kan ze altijd weer spuiten of polijsten om ze er goed uit te laten zien

die van mij staat al ongeveer 15 jaar zo in de schuur . ik heb al een paar keer de vraag gehad of ik de kleppendeksel wilde verkopen en het antwoord was altijd nee . maar als ik die prijzen nu zo zie begin ik nu wel twijfelen.

origineel gepost door Maartuh

zoiets moet toch ok te (laten) gieten zijn?

dat kan zeker ja, echter heeft dat alleen zin als je een oplage van 1000 of meer ofzo maakt, vanwege hoge matrijskosten.

Als je een enkele wilt laten maken ben je denk ik met frezen toch het goedkoopst uit, maar dan kost het nog steeds veel geld.

Terug
Naar boven