• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

irmscher kleppendeksel

vriend laat ze het bekijken met bieden heb hier iets unieks liggen voor je unieke kleuren combinatie

ruil zo om met je :D

P1010022-2.jpg

P1010023.jpg

Heb zelf ook zo'n deksel, is alleen een imitatiedeksel dus niet zo'n 70er jaren ding waarschijnlijk. Lijkt ie niks minder om alleen het idee hé.

Foto is van mijn 2.4 motor in de c coupé

Kan iemand misschien een foto plaatsen van hoe een originele irmscher er van de binnenkant uitziet?

cihn.jpg

ja die had ik toen ook besteld, kameraad van me had er een met 5 vandaar. Moet natuurlijk wel niet iets hebben wat een ander ook al heeft;)

hoezo dan?

ja stond hier op pagina 1 ook iets van dat je m ook met 6 ribben had vandaar....maar dit is dus een imitatiedeksel dan?

voordat iemand het weer verkeerd begrijpt, ik wist wel dat ze er origineel met 5 en 6 ribben waren.

Zei alleen dat ik sowieso zeker weet dat mijne een imitatie is, maar misschien wel uit de originele mal:cool:

die van frederick zal wel echt zijn neem ik aan

als hier toch overal veel geld voor gegeven wordt ik heb nog I200/400 intrieur staan redelijke staat

mag ook wel enkel voor goed bod

origineel gepost door eddepet007

als hier toch overal veel geld voor gegeven wordt ik heb nog I200/400 intrieur staan redelijke staat

mag ook wel enkel voor goed bod

ook die zijn niet zo bijzonder, heb der nog wel 6 staan;) (hebben is beter als nodig hebben) kost die dan eddie?

waarom word er dan zoveel gevraagt voor een i200/400 set ?????

als je ze al te koop ziet staan

zei ze dan gemiddelt voor een 500/600 staan

Terug
Naar boven