• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

irmscher lampen plaatsen waar laat ik mijn knipperlicht

hanskadett

Post veel
heren ik wil binnen een bepaalde tijd graag een set irmscher lampen plaatsen in mijn gsi

nu was mijn vraag gaat dit wel passen ivm mijn doorgetrokken motorkap en waar ga ik mijn knipperlicht laten.

zijn hier al enkele mensne die het al eens gedaan hebben .

en misschien wel een mooie plek/oplossing hebben gevonden voor het knipperlicht.

hopelijk heb je er een foto van is wel zo handig

golf 2 knippers in de bumper lijsten maken

en als je t goed doet kan je andere lijsten er weer op zetten en zie je er niets meer van :P

wil k voor me hirschcars ook doen als ze nit in me cabrio gaan

:hmmz klinkt ok eens kijken of ik daar pics van ga vinden

via google valt het tegen

maar stel ik vind die van een golf maar niks en wil het zo clean mogenlijk houden

maar wel met knippers

heb me al rot liggen zoeken maar valt tegen

Foto opzoeken van de kadett van rob die paarse de rob1 die had ze inde stootlijsten

Heb ze ook gezien met de knipperlichten in de mistlampen

Ik heb mijn knipperlichten in mijn mistlampen. Werkt perfect maar dan moet je die wel hebben natuurlijk.

mistlampen heb ik helaas niet

denk aangezien er dan projector lampen in zitten met xenon heb ik vast geen groot licht nodig

dus wou ik deze laten vervallen en daar de knippers in maken

alleen bij de apk ff de originele er in zetten

op zich een geweldig idee.... :thumb

alleen de irmscher lampen sluiten aan op de bumpers en heb ik dus geen ruimte onder de lampen :(

maar wel iets om over na te denken misschien dat ik ze ergens anders kan maken :hmmz

@Niek GSI wrote:Ik heb mijn knipperlichten in mijn mistlampen. Werkt perfect maar dan moet je die wel hebben natuurlijk.

de mistlampen in de GSI bumper bedoel je, en heb je dan geen mistlampen meer heb je daarvan dan je knipperlichten gemaakt?

opzicht ook een goed idee.. (voor mij dan)

meschien een foto ervan? :thumb

ah zo...

ook een mooie oplossing ja.

denk alleen dat je met de mistlampen aan, de knippers niet meer goed ziet dan?

en ze er met de apk wat over te zeggen hebben.

Ik zou mistlampen plaatsen en deze de functie van knipperlichten geven. (mistlampfunctie komt dan te vervallen)

Misschien heb je hier iets aan:

0-SAM_1043-1.jpg

Zo te zien (aan de oranje gloed) heeft hij zijn knippers in de buitenste lampen gemaakt. Ook een optie natuurlijk.

ja is gewoon een extra gat boren. ik heb dat ook gedaan bij me kadett e sedan met hirschcar lampen. ik heb in de binnenste lampen me knipperlicht zitten. ik heb er 2 oranje 5w5 lampjes/ in zitten dus 2 gaten geboord en 2 fittingen in gezet. ik weet niet of het goed is voor de keuring maar ik hoop het wel in mei laat ik hem weer keuren. zo n grote fitting lukte me niet

sedan.jpg

heb hier een beetje een onduidelijke foto maar dan krijg je zoiets. . bij me andere auto heb ik ze ook in me stootstrip zitten. maar dit vind ik wel strakker.

@astrawez: die zwarte kadett heeft het ook in zen stootstrip(tenminste toen ik hem voor het laatst gezien heb). dat gele wat je ziet is volgens mij gewoon een kapje over zen stadslicht heen. want de buitenste lampen zijn h4 lampen met stadslicht. als hij daar zen knipperlicht in heeft zitten zie je het niet .

@Basgsi wrote:moet je wel ff nameten, want de minimale hoogte van knipperlichten aan de voorkant is 35cm....

Zo, dan moet ik er nog eens even gauw een torentje boven op bouwen!! ;) :jerry

zoals de bovenste foto met die hirschcars was ik het ook van plan.

gewoon van de binnenste mistlampen de knipperlichten maken.

en desnoods de mistlampen uitschakelen,zijn toch niet verplicht op apk.

en zo heb je alle verlichting in orden, als ik het zo goed bekijk..

Terug
Naar boven