• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Irmscher logo.s en slagwapens gemonteerd!

Heb vandaag ook met dit heerlijke temperatuurtje:D nog wat andere dingetjes gedaan!

Irmscher logo in de grill gemonteerd

et65g1.jpg

6odcf7.jpg

En achterzijde

fxtdap.jpg

Ja achter was ik helemaal embleemloos, maar vondt het wel vet staan dit logo er bij van t merk dakspoiler en grill.

Verder als ik lastige mensen tegenkom en in het donker kan ik ze bekijken met mijn lampje(s) en ze eventueel als het echt nodig zou zijn de lampen van heel erg dichtbij laten zien:o Had mooie beugeltjes gevonden voor maglite bij halfords! Heb ze nu gemonteerd naast de zitplaatsen voren!

2gt6gjd.jpg

rechts

15g9o5c.jpg

links

sy2qg1.jpg

Bijrijderskant 40cm 4 batterijen.

30i83dl.jpg

Bestuurderskant 60cm 6 batterijen

Leuk speelgoed is het, alleen ze kunnen er wel over zeiken dat je het als slagwapen kan gebruiken als ze er hangen! Wie??? Nou de de rattendienst:argue:o! maar ja..... dan zien we weer wel

heb je al een ledje voor je maglite?

verbruikt bijna geen energie en een dijk met licht,

deze heb je dan nodig :agent

Meld je ff aan bij ibood.nl

Daar komen ze regelmatig langs als dagaanbieding voor een zeer schappelijk prijsje.

Leuke grill !!

Enne.... die Maglite's ga je wel problemen mee krijgen bij een Polizie-controle!! Maargoed...dat zei je zelf al ! :thumbup

HELE vette grill...

Irmscher op de achterkant vind ik minder maar smaken verschillen:P

PS over de MAG lite kunnen ze zeuren wat ze willen een boete zou je er niet voor krijgen.

Ik heb zelf btw al 4 jaar een hockey slick in de auto liggen (en ik zit niet eens op hockey)

origineel gepost door 14XE

met een stuk hout kan je ook slaan :D

dan heb ik een goeie verklaring omdat ik timmerman ben:D

morgen direct een badding meenemen:thumbup

[/quote]

dan heb ik een goeie verklaring omdat ik timmerman ben:D

morgen direct een badding meenemen:thumbup [/quote]

@GTS Power,

Dan mag je het skiluik, er wel bij gaan gebruiken :D ;)

Groetjes, Joche

Haha goeie beschermers hier hoor ik wel haha:D Moet ook wel tegenwoordig! ....wat denk du nou.....? da ik mij voor mijnen kop la slaan:P?????? haha. Maar wel duur zo.n ledje dan! Standaard zit er al een reservelampje nog eens achterin de maglite! Is wel vet ledverlichting maar 25,50 x 2!??? En dat terwijl er in elke nog een reservelampje zit....? Maar je batterijen gaan ook langer mee dan? en meer licht ook?? MM Klinkt wel aantrekkelijk maar wel prijzig! Denk dat ik hier even mee pas! Maar thanks voor t advies!

Mijn pech onderweg gereedschap is gewoon een super grote baco (verstelbare moersleutel).

Zitten altijd van die lekkere grote ronde gaten in, nylon kort er door en dan zwaaien zonder dat hij uit je handen valt.

Humor meneer de polisieagvent

origineel gepost door RAYMOND.design

Mijn pech onderweg gereedschap is gewoon een super grote baco (verstelbare moersleutel).

Zitten altijd van die lekkere grote ronde gaten in, nylon kort er door en dan zwaaien zonder dat hij uit je handen valt.

Humor meneer de polisieagvent

heb een sleep kabel met een paar kleine stukjes ijzer:angel

Wel ff voor de duidelijkheid, gebruik alleen in geval van nood (af/weer), voor de rest alleen af en toe afstoffen.

Ben zuinig op mijn gereedschap en sommige vlekken zijn ook moeilijk te verwijderen.:cool:

zijn ze daar bovenin Nederland dan zo gevaarlijk dat je een slagwapen in je auto moet hebben? .. en een slagwapen in je kofferbak is niet echt handig :P jah sorry meneer heeft u een momentje? mijn slagwapen ligt in de kofferbak :hmmz

zelfs auto krikken werden hier in het verleden wel eens gebruikt bij een discotheek, alleen om af te schrikken en het werkte:jerry

Slagwapen????????????

Gereedschap van uitmuntende kwaliteit mevrouw!

Hij hangt gewoon aan m'n binnenspiegel hoor!

Geloof je het zelf? Geintje.:P

origineel gepost door louwe 16 klepper

als je die maglite,s met het glas naar beneden ophangt

vallen ze veel minder op bij n eventuele controle;);)

zelf heb ik geen slag of steekwapens aan boord

geef wel gas als er iemand voor gaat staan

met slechte ideeen;);)

Dat zou ik ook doen hoor, maar wel achteruit.

Zit ik straks met voorschade door zo'n idioot.

Heb ook geen slag- en steekwapens aan boord, ben bang

dat ik dan in m'n vingers snij.:P

Als je mij mening vraag heb je de Logo's aan de verkeerde kant geplaats, maar als je dat mooier (apart) vind is dat jou goed recht natuurlijk.

Over het vermeende slagwapen, Vind ik een beetje jammer dat er mensen zijn die dat nodig vinden.

"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"

Dacht altijd dat de provincie Zeeland heel vredelievend was.

:hmmz

Terug
Naar boven