• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

irmscher mistlampen waar te bestellen

svdk20

Post veel
hey mede opel rijders,

ik ben op zoek naar nieuwe mistlamp unit (links en rechts) voor mijn opel vectra b2 i500.

dit zijn dus de ronde mistlampen die bij de irmscher bumper horen zie aventar.

ik weet dat ik ze bij de dealer kan bestellen maar dat zijn ook dealer prijzen helaas......

heeft iemand nog een weblinkje voor mij?

zijn niet de zelfde als in de gewone vectra zitten, en gm-tuningparts heeft ze niet. is een moeilijke zoektocht, had er namelijk 1 stuk afgelopen zomer, maar ik heb een setje weten te bemachtigen via het forum.

Het zijn lampen van hella en zijn wel te koop bij auto indus in woerden en kosten zo rond de 100 euro meen ik per stuk

zijn niet de zelfde als in de gewone vectra zitten, en gm-tuningparts heeft ze niet. is een moeilijke zoektocht, had er namelijk 1 stuk afgelopen zomer, maar ik heb een setje weten te bemachtigen via het forum.

Het zijn lampen van hella en zijn wel te koop bij auto indus in woerden en kosten zo rond de 100 euro meen ik per stuk

dit zijn inderdaad andere zoals johani500 ook bevestigde.

hierbij een plaatje:

kan via ebay wel kopen maar enkel voor mensen in de uk staan 2 setjes op.

ze willen niet versturen naar nederland...

dit zijn inderdaad andere zoals johani500 ook bevestigde.

hierbij een plaatje:

kan via ebay wel kopen maar enkel voor mensen in de uk staan 2 setjes op.

ze willen niet versturen naar nederland...

heb je dat al gevraagd dan ;)

dat zetten die ukkers altijd in de advertenties, maar vaak sturen ze best naar NL als je goede beoordelingen hebt.

heb je dat al gevraagd dan ;)

dat zetten die ukkers altijd in de advertenties, maar vaak sturen ze best naar NL als je goede beoordelingen hebt.

ik heb een andere bumper als standaard en daar zitten ook van die ronde mistlampen in, weet niet of die hetzelfde zijn.

maar die heb ik via gm-tuningparts gekocht moet je effe contact met hem opnemen want al staat het niet op z'n site kan ie er misschien wel aan komen.

ik heb een andere bumper als standaard en daar zitten ook van die ronde mistlampen in, weet niet of die hetzelfde zijn.

maar die heb ik via gm-tuningparts gekocht moet je effe contact met hem opnemen want al staat het niet op z'n site kan ie er misschien wel aan komen.

[rquote=1861302&tid=142061&author=rooiepeet]ik heb een andere bumper als standaard en daar zitten ook van die ronde mistlampen in, weet niet of die hetzelfde zijn.

maar die heb ik via gm-tuningparts gekocht moet je effe contact met hem opnemen want al staat het niet op z'n site kan ie er misschien wel aan komen.[/rquote]

Volgens mij heb jij een Sport Editie II voorbumper (van Zender) en die heeft Hella Micro DE mistlampen.

Dat zijn anderen als die van de Irmscher I500 / Vx GSI bumpers.

[rquote=1861302&tid=142061&author=rooiepeet]ik heb een andere bumper als standaard en daar zitten ook van die ronde mistlampen in, weet niet of die hetzelfde zijn.

maar die heb ik via gm-tuningparts gekocht moet je effe contact met hem opnemen want al staat het niet op z'n site kan ie er misschien wel aan komen.[/rquote]

Volgens mij heb jij een Sport Editie II voorbumper (van Zender) en die heeft Hella Micro DE mistlampen.

Dat zijn anderen als die van de Irmscher I500 / Vx GSI bumpers.

Terug
Naar boven