• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Irmscher Omanta

InjectTheVenom

Woont hier bijna
WTF ziet er nog best goed uit ook :shock: Ik ruik een nieuwe trend :vertag

Irmscher2011_014.jpg

Irmscher2011_015.jpg

Irmscher2011_025.jpg

Het werk wordt nooit beloond, het resultaat wordt altijd beoordeeld.

al heb je er 20 jaar aan gewerkt, is het resultaat kut, krijg je altijd een negatieve beoordeling.

zo werkt dat nu 1x, dat weet jij ook wel. ;)

@kaneelschep wrote:Fout, Ascona-C

Ze lijken wel verrot veel op elkaar :D

Toch wel grappig dat eerst 4x fout antwoord wordt gegeven door 'echte' opelkenners.

Ik vraag me wel eens af wanneer iemand zulke ombouw zelf i.p.v. irmscher had gemaakt, dit ook zo gewaardeerd zou worden.

Ik heb ze gezien met achterzijdes van bijv MB190 / Monza / asconaB / mantaA , voorzijdes eveneens ascona/ monza/ bepaald type Amerikaan enz. Maar betwijfel het of het werk wel wordt beloond.

Het model calibra vind ik persoonlijk wel beter / mooier, geen verkeerde opvolger.

Waarom coupé-modellen in een bepaalde periode niet meer aantrekkelijk bleven, heeft volgens mij met de praktische mogelijkheden te maken. Tegenwoordig wil iedereen een stationcar.

Mooi geschreven Henk.

Bedankt voor dit mooie stukje geschiedenis, al had deze mooier kunnen verlopen. Irmscher had van mij wel wat meer invloed mogen hebben bij Opel...

Je moet het in de tijdsperiode zien, veel modellen van Opel (Kadett, Vectra, Omega, Senator) op dat moment hadden dit uiterlijk.

Mooi stukje geschiedenis :thumb

Ik vind zelf de achterkant erg stoer, voorkant vind ik iets te gladjes...

Terug
Naar boven