• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Irmsher koplampkappen, welke lampen passen?

iemand die nog aan nieuwe lampen geraakt voor in de irmscher kappen die werken zonder ijzeren frame wel de dikke kappen

lampen zijn niet goed meer

betreft deze wat is de kostprijs ervan incl verzending naar belgie en veel aanpassingen nodig?

lampenlaurens.jpg

Nou zal ik jullie dan de nummers geven welke je nodig bent voor je Irmscher koplampen mits je de zwarte ringen nog hebt of niet meer hebt maar dan ben je die draadeindjes nodig die je aan de lamp bevestigd.

Nummers van valeo/Cibie zijn;

Voor de vlakke:H4=082377 en de H1=082378

Voor de Bolle:H4=082...? en de H1=082369

Dus bij de Bolle H4 moet je even een nummer bij zoeken want die weet ik niet,maar het kan zomaar zijn dat dit de 082368 is bijvoorbeeld.

Ik hoop dat ik hierbij een bijdrage heb kunnen leveren :hmmz

Grtz.Billy the handymen

:wors

DE-lampen van BMW passen ook in de Irmscher kappen.

Er moet dan wel het een en ander aangepast worden, maar dan heb je meteen ook goed licht.

Om even Billy z'n reply aan te vullen:

De bolle H1 van valeo Cibie zijn nummer 082369

De bolle H4 van valeo Cibie zijn nummer 082372

Terug
Naar boven