• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Is deze klepspoiler nog te krijgen

ja hoe bijzonder is dat :wub

dik 10 jaar terug stond ie op mijn moeders naam en straks is hij weer terug in de familie,en daar zal die ook vanaf dat moment blijven.

Maak hem gelijk helemaal goed klaar en wil hem officieel in mijn testament zetten dat hij mocht mij wat gebeuren naar mijn kleine meid gaat.

zit in de beveiliging en ook als horeca portier en ben al medere keren aangevallen met een mes tot nu toe is het goed gegaan ,maar hoeft maar 1x goed mis te gaan.

Je komt zeker dan heel wat gekken tegen als portier :shock:

Mij leek overigs een baan in de beveiliging best leuk.

Je moet alleen nu nog ff je avatar (goude manta) aanpassen :angel

Btw ik vind het een fantastisch spoiler om te zien :thumb

Haha ja Logan je wilt soms niet weten wat je tegen komt ,maar moet zeggen ligt er ook helemaal aan waar je staat.

Pas zeker de avatar aan als ik de manta in bezit heb ,word ook mijn onderschrift aan gepast ,maar doe ik pas als hij echt in mijn bezit is .

Vind het ook een mooie spoiler ,vond mijn moeder toen ook ,die heeft mij de kop gek lopen zeuren om die spoiler,hij hoorde bij een nieuwe elegance set die ik toen in bezit had .

heb uiteindelijk de set weg gedaan ,maar zonder spoiler je raad het al die zat inmiddels bij moeders op de manta :jerry :jerry

ik vind de spoiler ook erg leuk staan weer eens wat anders dan die standard spoilers

in de beveiliging kom je idd wat figuren tegen werk zelf ook al 6 jaar inde beveiliging als hondengeleider (ook zonder hond)

je kan t zo gek niet maken :P

Haha nee blijft mooi werk,heb tijd op div AZC's gewerkt in Amersfoort,leersum en Utrecht haha kan mooie verhalen vertellen daarover .En wat de rest betreft ach hoort erbij als je horeca portier bent zullen we maar zeggen

Egbert de Boer zal hem vast hebben liggen, die heeft zowat alles. Ik denk alleen dat je gaat schrikken van de prijs. Ben in een grijs verleden weleens een paar keer bij hem geweest, en het is een beste kerel alleen niet bepaald goedkoop. Maar denk dat Mantadevil dat zelf ook wel weet :jerry :jerry

Egbert te duur word ie ook wel genoemd hahah, mmm zo'n haast heb ik er ook niet mee dat ik gelijk de goud prijs ga betalen :jerry .

Maartuh volgens mij komt die spoiler die nu op jou manta zit bij mij vandaan toch

Heb hem eens een mil gestuurt ,met de vraag of die hem heeft en wat die kost

ben benieuwd,maarja beter te duur dan niet te koop zeggen ze .

Maar ik heb de tijd nog even ,manta is nog lang niet klaar hahaha

@mantadevil wrote:Egbert te duur word ie ook wel genoemd hahah, mmm zo'n haast heb ik er ook niet mee dat ik gelijk de goud prijs ga betalen :jerry .

Maartuh volgens mij komt die spoiler die nu op jou manta zit bij mij vandaan toch

Ja dat klopt :) dat is al wat jaartjes geleden zeg!

jammer dat edb ze niet heeft liggen, misschien een advertentie op MP zetten, daar krijg je ook nog wel eens reactie op

Ja dat is al heel wat jaartjes terug

Heb al een advertentie op MP staan ,wacht rustig af ben ook nog niet met de manta begonnen .

Meende dat de spoiler die ik jou toen verkocht een mattig was toch,deze heb ik nu al een paar keer aangeboden gekregen.

Terug
Naar boven