• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Is dit de EGR klep en hoe krijg ik hem open?

Peter Reedijk

Post weleens wat
Ik ben op dit moment met mijn EGR klepbezig denk ik,maar hoe krijg ik dat ding open zodat ik hem helemaal kan schoonmaken?

397757929.jpg

397757928.jpg

397757927.jpg

@Marcel28 wrote:Kan ook de electronica zijn die weigerd..... schoonmaken kan helpen, maar hoeft niet!

Zou persoonlijk een nieuwe plaatsen of laten uitprogrameren

Owja... hoe je deze open krijgt? Schroefje losdraaien zie bovenste foto.

Het schroefje op de bovenste foto is een torx maar deze draait en kan je helemaal naar beneden drukken hoe krijg je deze dus los?

Gr

Marcel

@Marcel28 wrote:Kan ook de electronica zijn die weigerd..... schoonmaken kan helpen, maar hoeft niet!

Het schroefje op de bovenste foto is een torx maar deze draait en kan je helemaal naar beneden drukken hoe krijg je deze dus los?

Gr

Marcel

Kan ook de electronica zijn die weigerd..... schoonmaken kan helpen, maar hoeft niet!

Gr

Marcel

Kan ook de electronica zijn die weigerd..... schoonmaken kan helpen, maar hoeft niet!

Gr

Marcel

volgens mij kan die niet los hoor!

ik heb gewoon die gaatje verzopen in de remmenreiniger en daarna weer helemaal volgespoten met wd40.

werkte prima.

Erwin

volgens mij kan die niet los hoor!

ik heb gewoon die gaatje verzopen in de remmenreiniger en daarna weer helemaal volgespoten met wd40.

werkte prima.

Erwin

Terug
Naar boven