• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

is dit gebruikelijk?

RicoW

Post weinig
2rgzy36.jpg

:angel :angel

@RicoW wrote:Whehe doelde eerder op die m6 bouten bovenop :jerry

je hebt er af en toe idioten bij zeg...

nooit gehoord van de bout look whahahaha :jerry

nooit gehoord van de bout look whahahaha :jerry

ach.. ALS ik al zoiets in mijn hoofd zal halen had ik die bout wel verzonken haha.

bij een oude rotte auto is zoiets wel leuk om te doen maar met redelijk jongere autos vind ik het kansloos.

tis natuurlijk wel geld besparend, als je een beetje goed met hout bent kun je mooie spoilers bouwen haha, en is aardig wat goedkoper dan polyester :P

nee ik zou het er niet op willen hebben haha

ach.. ALS ik al zoiets in mijn hoofd zal halen had ik die bout wel verzonken haha.

bij een oude rotte auto is zoiets wel leuk om te doen maar met redelijk jongere autos vind ik het kansloos.

tis natuurlijk wel geld besparend, als je een beetje goed met hout bent kun je mooie spoilers bouwen haha, en is aardig wat goedkoper dan polyester :P

nee ik zou het er niet op willen hebben haha

Ik vind de m6 boutjes nog niet zo erg als de houten pootjes van de spoiler die aan de binnekant niet geschilderd zijn :jerry

Ik vind de m6 boutjes nog niet zo erg als de houten pootjes van de spoiler die aan de binnekant niet geschilderd zijn :jerry

Terug
Naar boven