• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Is dit het brandstof relais?

Laat maar ! Het werkt!!! :D Echt vrij simpel, alles even aansluiten, zat een kleine lekkage bij de middelste injectoren daarom was de boel ontkoppeld. Maar damn, wat een hoop power in vergelijking met LPG. Zo weg, en dan kan de motorswap beginnen!! Oh ja, de injectoren van de C30NE kan ik gewoon zonder de weerstanden aansluiten toch?

en te vroeg staan juichen, ding loopt op 4 cilinders. Als ik de bougies van de cilinders los trek waar de gelen op zitten maakt dat geen verschil voor het lopen van de motor :(

en te vroeg staan juichen, ding loopt op 4 cilinders. Als ik de bougies van de cilinders los trek waar de gelen op zitten maakt dat geen verschil voor het lopen van de motor :(

Oude grijze lekvrij gemaakt en er weer in gezet. Blok loopt goed genoeg om richting brug te rijden. Er komt alleen wat gejank (lijkt op brandstofpomp geluid) rechts bij de passagiers kant vandaan. Volgens mij ergens onder de dorpel. Zit er nog een 2e pomp in die omgeving? Op gas maakt hij dit geluid niet dus het moet ergens in de benzine toevoer zitten.

Oude grijze lekvrij gemaakt en er weer in gezet. Blok loopt goed genoeg om richting brug te rijden. Er komt alleen wat gejank (lijkt op brandstofpomp geluid) rechts bij de passagiers kant vandaan. Volgens mij ergens onder de dorpel. Zit er nog een 2e pomp in die omgeving? Op gas maakt hij dit geluid niet dus het moet ergens in de benzine toevoer zitten.

Andersom werkt het wel ( tijdelijk ) had gele en heb er later grijze ingezet, de gele gerestaureerd en weer terug geplaatst maar na een week was mij computer stuk ! Misschien toch niet zo goed tegen gekunnen op die grijze !

Andersom werkt het wel ( tijdelijk ) had gele en heb er later grijze ingezet, de gele gerestaureerd en weer terug geplaatst maar na een week was mij computer stuk ! Misschien toch niet zo goed tegen gekunnen op die grijze !

nee dat gaat niet goed grijs op de LE jetronic.

ze hebben weerstand nodig!

gele injektors kun je wel gebruiken op een L jetronic als je de weerstanden op het binnenscherm er tussenuit haalt en doorverbind.

de gele hebben inwendige weerstand!

wit =L jetronic

geel=LE jetronic

gele injektors kun je wel gebruiken op een L jetronic als je de weerstanden op het binnenscherm er tussenuit haalt en doorverbind.

wit =L jetronic

geel=LE jetronic

De C30NE gaat zijun eigen injectoren houden. Vind het 2.5 E en 3.0 E injectiesysteem zo houtje touwtje aan elkaar geknoopt. Te veel risico op lekkage. Had van GSE begrepen dat die opstelling mogelijk is icm de 3.0 E luchtweger en compu als de weerstanden er tussenuit zijn.

De C30NE gaat zijun eigen injectoren houden. Vind het 2.5 E en 3.0 E injectiesysteem zo houtje touwtje aan elkaar geknoopt. Te veel risico op lekkage. Had van GSE begrepen dat die opstelling mogelijk is icm de 3.0 E luchtweger en compu als de weerstanden er tussenuit zijn.

@Ghanz wrote:idd de gelen werken niet op dit le systeem;)

ff grijzen scoren

werken er wel op moet je alleen die voorschakel weerstanden er uit gooien en doorverbinden

een setje is laagomig en de andere hoogomig

grijze kunnen niet in een geel systheem maar wel andersom maar dan moet jede voorschakel weerstanden er tussenuit knippen en doorverbinden

@Ghanz wrote:idd de gelen werken niet op dit le systeem;)

ff grijzen scoren

werken er wel op moet je alleen die voorschakel weerstanden er uit gooien en doorverbinden

grijze kunnen niet in een geel systheem maar wel andersom maar dan moet jede voorschakel weerstanden er tussenuit knippen en doorverbinden

@pipo wrote:@Ghanz wrote:idd de gelen werken niet op dit le systeem;)

ff grijzen scoren

Klopt dat zei Haico ook al !

@pipo wrote:@Ghanz wrote:idd de gelen werken niet op dit le systeem;)

ff grijzen scoren

Klopt dat zei Haico ook al !

2 Weken terug nog gedaan,injectoren omgebouwd..

Grijze injectoren werken op 3 bar

Gele werken op 2.5bar..

Ik heb nu gele injectoren op 3 bar.....

Ik heb mijn luchtweger opgeblazen,de klep zit 100% open vast,en aangezien ik 95% van de tijd op LPG rij,heb ik een reserve luchtweger in de auto liggen,voor als der iets mis is met het LPG systeem.

Ik heb een paar km gereden op benzine zonder LPG mengstuk,en ik moet zeggen dat ik het echt een heel stuk pittiger vind zonder dat 38mm mengstuk der tussen....Kan ook komen omdat ik al meer als een half jaar niet meer op benzine heb gereden..

Terug
Naar boven