• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

is dit niet de oude van sai-man

• Topic starter Topic starter MV
  • Startdatum Startdatum
er zat een c20let in maar er is een zuiger van verbrand.

ik heb het eds inlaat hoedje met dumpvalve van de auto gekocht:D

heb met d. nieboer over de kadett gesproken en volgens hem is hij op 1 plekje in de bodum na roest vrij.

dorpels lekbakjes drempels is allemaal hard.

ik herinner me wel de foto's ervan maar omdat er staat 3 jaar geleden opnieuw gespoten kan het zijn dat die gerestaureerd is toch??

hij lijkt er wel heel veel op, op de kleur na dan...

dit is niet de auto van sai man die staat nog hier in almelo in een loods en wacht nog restauratie deze is mijn kadett die ik vorige week heb verkocht aan d.nieboer en jongens geloof me auto is helemaal roestvrij auto is destijds heel goed aangepakt en orginele plaatwerk gebruikt bij restauratie

nee is hem idd niet. sai-man heeft antenne op het dak, achterbumper met dubbele mistlichten, andere nr plaat ;)

en zullen nog wel enkele kleine verschillen zijn.

wel mooi dettje, zeker met de turbo velgen :wors

Ik wist dat er twee reden in deze look, heb em een keer gezien in het centrum van Amsterdam. Dacht eerst dat Sai-man het was, maar zag dat deze geen xenon had, en dat heeft de andere wel.

Geen verkeerde basis voor een project als ik het zo lees..

deze kadett had bij mij ook xenon het is dat de zuiger was

verbrand en ik geen tijd had om hem te maken anders zou ik hem niet verkopen het is zeker een goeie basis bijna 80%

aan nieuwe plaatwerk ik heb destijds veel geld betaalt aan deze carroserie meer dan 2x de vraagprijs van die hij nu is

Terug
Naar boven