• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

is dit wat? eerste keer gezien

origineel gepost door Spacejam

Ik had de module vandaag binnen gekregen, wel een grappig dingetjes, dingen die ik nu heb ingesteld:

-opc-scan

-speed-lock

-temperatuur tot 75graden op de plek waar normaal de kmstand staat en een waarschuwing boven de 105 graden, of hij geeft hem weer als ik de achteruitverwarming aanzet (ik heb een astra-h zonder temperatuur meter dus dit is heel handig :))

-alle verlichting gaat aan als ik 2x op de afstandsbediening een knopje induw (is ook te regelen dat het automatisch gaat bij het openen/starten/sluiten van de auto).

-diefstalalarm simulatie (rode lampje knippert nu inplaats van constant branden)

Er zijn nog een heel aantal andere dingen die je ook kan instellen en de functies zijn ook vrij uitgebreid aan te passen (welke lampen / knoppen) etc.

en hoeveel mag dit hebbedingetje dan wel kosten? , redelijk duur vermoed ik

mvg joeri

origineel gepost door Spacejam

ik heb er toevallig vorige week één gekocht om uit te proberen :).

Ik heb hem overigens nog niet binnen.

Die ding kost niet echt duur. Het versturen naar mijn plaats is ongeveer €115,- en moet binnen 2 dagen na ontvangst van betaling bij jouw op de mat liggen. zie email v.h. bedrijf

Re: RE: Happylightshow‏

Van: ib-schoen@online.de

Verzonden: donderdag 15 april 2010 9:37:36

Aan: DOCTOR007

Hello Price is i think

115 inclusive shipping.

Should arrive in 2 days

Terug
Naar boven