• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

is me aardig gelukt !!!

:thumbup jup is hem ja weet ik hoe je het schrijft ahahaha:P

maar die doet het voor 15 euro de velg en stralen voor 5 euro per velg extra.heb er momentheel 4 velgen liggen omdat ik voor dat geld niet zelf ga liggen klooien.:D

ja en of hij goed werk levert zie ik aankomende week wel.maar kwam zijn adres al op verschillnde forums tegen:P

origineel gepost door louwe 16 klepper

origineel gepost door GlennGSI

origineel gepost door mayhem

en dat was de kracht van v/d mik.. elke andere velgboer die ik gezien heb heeft een naad, en de set die onder m'n corsa zit niet :)

nu zijn mijne ergens in de jaren 90 al uitgelast begreep ik! :O

mijn velgen zijn ook bij van de mik gedaan en hadden ook geen naad, alleen was de ingelaste ring ingeroest omdat ie heel lang gestraald heeft gelegen in een loods. dat heb ik iets strak moeten maken.

hoe kunnen jou velgen geen naad hebben dan???

als er n ring tussen gelast wordt heb je een naad

wat zeg ik wel 3 naden:o

want ze walsen een strip rond die de maat heeft wat je breder wilt

die wordt tussen je dorgestoken velg helften gelast

dus das 2 naden

dan wordt het naadje waar de beide uiteinden van de strip bij elkaar komen gelast en das de 3e;)

zo waren alle velgen die ik door van de mik heb laten doen:o;)

heb je gelijk in, maar je hebt een naad en je hebt een naad. Een naad die strak geplamuurd moet worden of een naad die je niet meer ziet na het poedercoaten is wel een verschil.

Die waren ook oldschool.. :D heb mijn Gt's daar ook laten doen erg knap hoor, zeker als je dat zelf zou kunnen.. Mijn bandenman zei dat ie zelden zo een strak gelast velg had gezien, hoefde ook bijna geen lood op om hem strak te krijgen met de band erop.

origineel gepost door pipo

:thumbup jup is hem ja weet ik hoe je het schrijft ahahaha:P

maar die doet het voor 15 euro de velg en stralen voor 5 euro per velg extra.heb er momentheel 4 velgen liggen omdat ik voor dat geld niet zelf ga liggen klooien.:D

ja en of hij goed werk levert zie ik aankomende week wel.maar kwam zijn adres al op verschillnde forums tegen:P

ben ook wel benieuwd naar hoe die appie maessen het doet is niet ver weg van mij als hij het goed doet ga ik zelf niet meer liggen kloten

ja daarom ik heb het zelf ook al menig maal gedaan maar de tijd die ik er in steek kan ik beter ergens anders in steken verdien ik meer.

want voor 15 euro per stuk is geen geld.zal misschien niet van der mik kwaliteit zijn maarja ik hoef er ook niet half nederland voor door hahaahah scheelt ook een tank benziene:P

Idd wel handig om te weten dat iemand zo dicht bij huis dat doet! Heb alleen geen velgen die ik hoef te laten verbreden :P

origineel gepost door Fl0pke

Idd wel handig om te weten dat iemand zo dicht bij huis dat doet! Heb alleen geen velgen die ik hoef te laten verbreden :P

Valt wel te regelen:jerry

heb de velgen terug van het verbreden.

tis geen van der mik maar op zich wel goed gelast:thumbup

prijs kwaliteit is goed

:P

origineel gepost door pipo

heb de velgen terug van het verbreden.

tis geen van der mik maar op zich wel goed gelast:thumbup

prijs kwaliteit is goed

:P

:kewlpics !

hier een paar fotos.heb verder nog niks an de velgen gedaan behalve op het ballanceer apparaat gezet.en ze waren mooi rond:thumbup
910747330_5_w7a-.jpeg

910747316_5_KxVa.jpeg

910747309_5_pTbF.jpeg

910747311_5_j3k1.jpeg

die rand die je ziet is die groot /klein makkelijk weg te werken want als ze netjes zijn dan breng ik ook een set om te verbreden en vervolgens te coaten maar wil wel jouw oordeel horen daar het mij slimmer lijkt eerst goed te kijken voor ik een set breng:thumbup

Terug
Naar boven