moonlight_700
Post weinig
He jongens,
Ben nu bezig met mn ICE in te bouwen.
heb nu het achteraf ingebouwde VDO navigatie en de CDR2005 eruit.
hoop kabels weg, alleen jammer dat de originele stekker aardig verknipt is. ( zie foto, hier zat nog een kabel amateuristich op gesoldeerd deze hoort niet bij de radio neem ik aan?? hij loopt naar de achterbak )
Nu wil ik een Pioneer radio erin zetten, en heb ik ook de stuurwiel adapter gekocht zodat dat ook gewoon werkt op de pioneer radio.
maar nu het probleem, de 3voudige stekker aan de stuurwielbediening-kast zijn ISO en wat er uit de auto komt is half canbus (2 kleinere blokjes ISO- en het grotere blokjes veel meer pennetjes dus neem aan dat dat canbus is)
Ben al bij brezan en opel dealer geweest maar deze hebben de verloopkabel niet
brezan had alleen de verloop kabel voor de vectra vanaf 2004 die volledig canbus is.
Weet iemand waar deze te verkrijgen zijn voor een C uit 2003?
Alvast bedankt!!
Ben nu bezig met mn ICE in te bouwen.
heb nu het achteraf ingebouwde VDO navigatie en de CDR2005 eruit.
hoop kabels weg, alleen jammer dat de originele stekker aardig verknipt is. ( zie foto, hier zat nog een kabel amateuristich op gesoldeerd deze hoort niet bij de radio neem ik aan?? hij loopt naar de achterbak )
Nu wil ik een Pioneer radio erin zetten, en heb ik ook de stuurwiel adapter gekocht zodat dat ook gewoon werkt op de pioneer radio.
maar nu het probleem, de 3voudige stekker aan de stuurwielbediening-kast zijn ISO en wat er uit de auto komt is half canbus (2 kleinere blokjes ISO- en het grotere blokjes veel meer pennetjes dus neem aan dat dat canbus is)
Ben al bij brezan en opel dealer geweest maar deze hebben de verloopkabel niet
Weet iemand waar deze te verkrijgen zijn voor een C uit 2003?
Alvast bedankt!!