• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Items voor op de hoedeplank

Kadett 1.5-TD 4Deurs

Post weleens wat
Wie weet er nog van die grappige (oldscool) dingen voor achterop de hoedeplank of in de auto?

Ben al deze hondjes tegengekomen op Hallfords, die zijn wel tof, maar misschien dat iemand iets anders weet? (of iets heeft liggen, PM ;))

560335.jpg

Grtz

Originally posted by de wit

Een gebreide wc-rol houder.....:hmmz

Jahaaaa, das natuurlijk wel het ultieme hoedenplank item he. Gehaakt zijn ze ook erg stoer!!:wors

Als je een noodstop maakt zit dat monza modelletje iig mooi in je achterhoofd bevestigd :P

Bij mij geen troep op die plank iig... Is slecht voor de speakers ;) en het trilt er toch vanaf..

origineel gepost door kaneelschep

Als je een noodstop maakt zit dat monza modelletje iig mooi in je achterhoofd bevestigd :P

Bij mij geen troep op die plank iig... Is slecht voor de speakers ;) en het trilt er toch vanaf..

in dat geval ga ik deze maar even een ander plekje geven

bowling-ball-0408-lg.jpg

Zo`n wackel dackel hund (ja knikkers) is leuk voor op de hoedenplank:P

bij mij op de hoedenplank zitten geen speakers... alleen 3 petjes en de middelste is een opel:thumbup

origineel gepost door 2e-c14nz

Voor op je hoedenplank weet ik niet zo veel, maar voor op je je dashboard is het wel grappig voor als je aangehouden wordt, om een joekel van een dildo weg te zetten. :D

:jerry:jerry:jerry

Gene Simmons (je weet wel, van Kiss) Bobblehead poppetje! :P

Of andere bobbleheads van figuren uit de 80's. (ACDC, Meatloaf, ZZ Top, etc.)

Een compleet namaak podium met een bandje er op kan ook natuurlijk.

Grasmatje met bloemetjes.

Namaak flux condensator (Back to the Future anyone?).

Discoverlichting (die ook aan kan!)

hahaha. Voor als je heel veel van bowlen houdt!

Quote:
Voor op je hoedenplank weet ik niet zo veel, maar voor op je je dashboard is het wel grappig voor als je aangehouden wordt, om een joekel van een dildo weg te zetten. :D
LOL :D:D:D:D:D:D:D

De flux compasitor is ook een goed idee ja! Kwerd eergister nog door een delorean voorbij gereden. En laatst alle 3 de films nog gezien! Maar ik ga offtopic :P

paraplu?? mijn inschuifbare kofferbak bedekking in station kan ik niet veel op leggen dat stabiel blijft... (paraplu in de bocht, links *tok... rechts *tok... :P ) toch maar ergens anders gaan leggen dan... :hmmz:hmmz

origineel gepost door 8klepper

doosje tissues, geen idee waar het voor is maar je ziet het vrij vaak bij medelanders

Dat heet wishfull thinking. In de verwachting dat er ooit eens een vrouw in die auto beland en dat er wat spannende dingen gaan gebeuren waar na tissues nodig zijn.

Meestal is echter het spannendste wat er dan gebeurt een kopje koffie in de handen van een ouwe oma terwijl de wagen een scherpe bocht pakt... tissue please!

:jerry

Terug
Naar boven