• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

- Iwan - gaat verder bij project garbage run 2013

Zo, ben dan eindelijk eens bezig gegaan met Iwan.

en zoals verwacht, kom je wel het een en ander "leuks" tegen.

IMG_8469.jpg

IMG_8468.jpg

IMG_8467.jpg

nog even plaatjes schieten van de sponningen :cry

[edit] done :D

IMG_8474.jpg

IMG_8475.jpg

en een schitterende motorruimt, zoals een motorruimte hoort te zijn :angel

IMG_8476.jpg

Zo, ben dan eindelijk eens bezig gegaan met Iwan.

en zoals verwacht, kom je wel het een en ander "leuks" tegen.

IMG_8469.jpg

IMG_8468.jpg

IMG_8467.jpg

nog even plaatjes schieten van de sponningen :cry

[edit] done :D

IMG_8474.jpg

IMG_8475.jpg

en een schitterende motorruimt, zoals een motorruimte hoort te zijn :angel

IMG_8476.jpg

tja de sponningen..... :swear het valt me eingelijk nog mee, had grotere gaten en meer rotterij verwacht.

hopelijk zeer spoedig weer zebra af, dennis. maar wat het dan gaat worden, is nog niet duidelijk,

de planning is weer aardig aan het wijzigen :D

@Ghanz wrote:tja de sponningen..... :swear het valt me eingelijk nog mee, had grotere gaten en meer rotterij verwacht.

hopelijk zeer spoedig weer zebra af, dennis. maar wat het dan gaat worden, is nog niet duidelijk,

aha dus andere plannen hahahaha nou we zien het wel kerel :thumb maar nog geen douche binnen in de auto dan ???? had ik wel hahahaha dus ff gekit gister en volgend jaar het raam er maar eens uit halen !

tja de sponningen..... :swear het valt me eingelijk nog mee, had grotere gaten en meer rotterij verwacht.

@Ghanz wrote:tja de sponningen..... :swear het valt me eingelijk nog mee, had grotere gaten en meer rotterij verwacht.

aha dus andere plannen hahahaha nou we zien het wel kerel :thumb maar nog geen douche binnen in de auto dan ???? had ik wel hahahaha dus ff gekit gister en volgend jaar het raam er maar eens uit halen !

haha, toen iwan nog buiten stond, was het bijna het plaatselijke zwembad geworden :jerry

hij had er eerder nooit last van, maar sinds het co2 kuurtje blijft het water er instaan, dus tijd om naar binnen te gaan :D

(al stond hij daar inmiddels ook al een poosje :sleeping )

oh zo ineens weer zin gevonden :jerry

kom mangs wel weer is kijkje doen dan he. maar die raam sponningen valt me opzich nog mee. had ze wat erger verwacht :P

en jah, die planning is daar altijd creatief ghihi

:afro

haha, toen iwan nog buiten stond, was het bijna het plaatselijke zwembad geworden :jerry

hij had er eerder nooit last van, maar sinds het co2 kuurtje blijft het water er instaan, dus tijd om naar binnen te gaan :D

(al stond hij daar inmiddels ook al een poosje :sleeping )

oh zo ineens weer zin gevonden :jerry

kom mangs wel weer is kijkje doen dan he. maar die raam sponningen valt me opzich nog mee. had ze wat erger verwacht :P

@Thijsje wrote:oh zo ineens weer zin gevonden :jerry

een flexibele planning thijsje king:

Terug
Naar boven