• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

- Iwan - gaat verder bij project garbage run 2013

Top dat iwan weer opgepakt wordt :thumb

Heb mn vriendin zover dat we gaan zoeken naar een andere woning

Op een hoek of iigv waar ik een normale werkplaats kan bouwen :D

Dus het kan nog wel ff duren eer ik aan mn manta turbo :wors project kan gaan beginnen

Maaar, een r28 bak en setje engelmann spiegels heb ik al :jerry

Tot die tijd spiek ik een beetje bij de Masters of Manta :thumb

:thumb

zo.. vanavond ging het licht in mijn huisje weer aan.

de kachel werd een paar graad op gestookt... en het baasje ging met mij aan de pruts...

nha ja pruts.. wat een rot geluid maakt zo`n schuurmachientjen zeg. :swear

maargoed, een boel van mij aandoening, welke ik opgelopen heb toen ik onder het zeil stond,

is inmiddels weer van mij ontdaan. en zelfs mijn dakplaat moest het ontgelden.. ook daar ging de

machine druk op te keer.. man man man. maargoed.. ik kan het hier wel prima volhouden,

al wordt het wel steeds stoffiger hier.. :???:

:kewlpics king:

IMAG0709.jpg

damd.. wat lijkt mijn huisje zo GROOT he :jerry :jerry :jerry

IMAG0710.jpg

daar.. daar op de witte plek, was mijn koetsje wat gekrompen... een hele tijd terug is daar al druk aan

getrokken, en gemept.. en toen is er een kwak plamuur opgekomen... en dat werdt dan

eindelijk ook eens geschuurd :D

IMAG0697.jpg

tja.. ook mijn, inmiddels, zwarte neusje moest er aan geloven..

tot de volgende keer :D

:thumb

zo.. vanavond ging het licht in mijn huisje weer aan.

de kachel werd een paar graad op gestookt... en het baasje ging met mij aan de pruts...

nha ja pruts.. wat een rot geluid maakt zo`n schuurmachientjen zeg. :swear

maargoed, een boel van mij aandoening, welke ik opgelopen heb toen ik onder het zeil stond,

is inmiddels weer van mij ontdaan. en zelfs mijn dakplaat moest het ontgelden.. ook daar ging de

machine druk op te keer.. man man man. maargoed.. ik kan het hier wel prima volhouden,

al wordt het wel steeds stoffiger hier.. :???:

:kewlpics king:

IMAG0709.jpg

damd.. wat lijkt mijn huisje zo GROOT he :jerry :jerry :jerry

IMAG0710.jpg

daar.. daar op de witte plek, was mijn koetsje wat gekrompen... een hele tijd terug is daar al druk aan

getrokken, en gemept.. en toen is er een kwak plamuur opgekomen... en dat werdt dan

eindelijk ook eens geschuurd :D

IMAG0697.jpg

tja.. ook mijn, inmiddels, zwarte neusje moest er aan geloven..

tot de volgende keer :D

en daar ben ik weer.

na wat avonden van schuren, en her en der nog wat bij plamuren, is het er dan toch van gekomen,

gisteren avond ben ik helemaal ingepakt.. leek wel een paketje te worden.

maar toen de baas deze morgen binnenkwam zag ik iets aan hem waar ik het mijne van dacht...

na een poosje liep hij om me heen, met een slang, en een blikken ding in zijn handen... :hmmz

dat gekke ding spuwde het een en ander goedje.. en langzaam aan voelde ik me blauw aanlopen :P

wat doet de baas nu??? ach, weet je wat.. kijk zelf maar eens wat hij nu weer gedaan heeft...

IMAG0718.jpg

netjes ingepakt :D

IMAG0724.jpg

en met mijn nieuwe (spijker) jasje :D

IMAG0719.jpg

helaas is de baas niet best over mij te spreken.. de kleur was volgens hem niet helemaal volgens afspraak,

maar dat gaan we volgende week ofzo, buiten wel zien.

eerst kan het opbouwen, na een dagje drogen, weer beginnen.. en zal ik weer op een auto gaan lijken :P

nu nog 2 zwarte kunstof bumpers scoren.. had de baas ze nu maar meegenomen bij die onderdelenbeurs, voor ouwe opels.. :swear

die kunstof blauwe troep, wat moet lijken op 'snel' GSI spul.. dat gaat de ruilhandel in zegt ie :D

tabee

en daar ben ik weer.

na wat avonden van schuren, en her en der nog wat bij plamuren, is het er dan toch van gekomen,

gisteren avond ben ik helemaal ingepakt.. leek wel een paketje te worden.

maar toen de baas deze morgen binnenkwam zag ik iets aan hem waar ik het mijne van dacht...

na een poosje liep hij om me heen, met een slang, en een blikken ding in zijn handen... :hmmz

dat gekke ding spuwde het een en ander goedje.. en langzaam aan voelde ik me blauw aanlopen :P

wat doet de baas nu??? ach, weet je wat.. kijk zelf maar eens wat hij nu weer gedaan heeft...

IMAG0718.jpg

netjes ingepakt :D

IMAG0724.jpg

en met mijn nieuwe (spijker) jasje :D

IMAG0719.jpg

helaas is de baas niet best over mij te spreken.. de kleur was volgens hem niet helemaal volgens afspraak,

maar dat gaan we volgende week ofzo, buiten wel zien.

eerst kan het opbouwen, na een dagje drogen, weer beginnen.. en zal ik weer op een auto gaan lijken :P

nu nog 2 zwarte kunstof bumpers scoren.. had de baas ze nu maar meegenomen bij die onderdelenbeurs, voor ouwe opels.. :swear

die kunstof blauwe troep, wat moet lijken op 'snel' GSI spul.. dat gaat de ruilhandel in zegt ie :D

tabee

Terug
Naar boven