• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ja sorry meneer, maaar.....

@DMLB ceo wrote:Werd aangehouden omdat ik de aandacht trok van voorbij gangers met me muziek.

Agent : sniff sniff, wat ruik ik nou :wtf ??

Ik : dat zijn me luchtverfrisser, :hmmz wijs ik een lege ambi pure verfrisser aan *FAIL*

Dus jaa heel me auto onderste boven getroken.

Niks gevonden :angel , maar gelukkig dat hij niet in het bakje keek die voor je zekeringenkast zit :vertag

dat hebben ze ook een keer bij mij gedaan, toen begonnen ze zelf over of me subwoofers uit die kist konden zodat ze konden checken

Okee even een verhaal wat nu nog aan de gang is:

't Gaat wel over mijn brommer :sleeping

Aangehouden vanwege teveel lawaai, had geen verlichting, en hij liep te hard.

Ik zeg tegen die beste agent dat hij net weer inelkaar zit en nog afgemaakt moet worden,

en dat geloofde hij :')

______

Heb inmiddels de verichting weer bijna klaar, en heb als extra'tje (omdat zijn lieftallige collega een foto van mijn lege dash maakte) een snelheidsmeter gehaald.

Ben benieuwd wanneer ze me bellen, ze hebben mijn 06 genoteerd, maar nog niks gehoord, terwijl het bijna 2 weken terug is.

zou je m'n glas bier even vast willen houden?

dan zal ik m'n papieren even opzoeken :jerry

Heb een keer gehad, kom ik van school en een paar kilometer verder houden ze me tegen. Meneer agent vraagt om papieren, dus geef ik mijn cursus aan hem... Vond ie niet leuk... Dus kreeg ik 2 weken de tijd om mij te melden op het buro, dag erna ga ik daar langs, doe mijn verhaal aan een agent die er wel om kon lachen dus die heeft het erbij gelaten king: :jerry

Grt

ik zeg altijd maar dat ik een überhormonig zwangere vrouw thuis heb zitten die me op pad stuurde voor boodschappen of iets dergelijks en als ik te laat kom bijt ze me kop eraf, vooral de mannelijke agenten tonen daar vaak veel begrip voor (lees waarschuwing).

hehe,

die rotonde is toch een doorgaande weg?

(die heb ik serieus meegemaakt... ik vloog vol gas over een rotonde en liftte daar bij net mn linker achterwiel :P overigens geen bekeuring voor gehad. er was immers niemand op de weg, alleen die platte pet stond vanaf een benzinepomp te loeren :puke )

we werden laatst aangehouden, vraagt die agent het rijbewijs van mijn vriendin...

mijn vriendin zei: Sorry die heb ik niet.

vervolgens die wout een begin laten maken aan z'n bekeuring... toen toch maar gezegd dat het stuur aan de andere kant zat, en ik dus reed. :jerry

Heb net mijn auto bijde garage opgehaald hebben ze er een nieuw diffrentieel in gezet. Vandaar dat ik stevig doorrijd.

@RicoW wrote:hehe,

die rotonde is toch een doorgaande weg?

(die heb ik serieus meegemaakt... ik vloog vol gas over een rotonde en liftte daar bij net mn linker achterwiel :P overigens geen bekeuring voor gehad. er was immers niemand op de weg, alleen die platte pet stond vanaf een benzinepomp te loeren :puke )

we werden laatst aangehouden, vraagt die agent het rijbewijs van mijn vriendin...

mijn vriendin zei: Sorry die heb ik niet.

vervolgens die wout een begin laten maken aan z'n bekeuring... toen toch maar gezegd dat het stuur aan de andere kant zat, en ik dus reed. :jerry

Hahaha, serieus? Die agent ziet toch dat er geen stuur voor je vriendin zat?

Terug
Naar boven