origineel gepost door Gts32v6
Of je nou 17 18 of 19 inch tegen de stoep aan rijdt,beschadigd raken ze toch.Vrouwlief rijdt altijd in de vec en nog nooit 1 stoep geraakt.(gelukkig maar)
Gr. Gts32v6
Dat van mijn vrouw was een geintje..
Maar hoe groter de velg, en lager de banden hoe kwetsbaarder..
en de auto wordt wat stugger, heb je met 17 inch al hoor..
Maar voorlopig zo rijden
Zitten 4 nieuwe banden op,,,vas verrast bij het ophalen,,
Dus rijd ff lekker door..
En de banden die er nu onder zitten hebben een dikkere rand bij velg, dit helpt al tegen schade..
Ja ik vind hem mooi, er zal best wat aan gebeuren, en wel sticker niet sticher, zulke dingen zijnpersoonlijk, moet kunnen.
Ik ga de auto niet geheel verbouwen,,,bij mijn andere auto's vergeleken,,rijd ik er 3 jr in en ruil hem weer in, voor net iets nieuwer,,
Misschien nu met "resessie'een jaartje langer.
Maar om er dan veel geld in te pompen,,,,dit krijg je er niet meer uit, dan moet je hem oprijden..
Zilver wordt nooit Gaud...bedoel ik...
Maar ik geniet wel van mooie auto,s zeker ....maar gezin moet ook geld hebben hahahah
vr gr
arnold
Gr
Arnold
Of je nou 17 18 of 19 inch tegen de stoep aan rijdt,beschadigd raken ze toch.Vrouwlief rijdt altijd in de vec en nog nooit 1 stoep geraakt.(gelukkig maar)
Gr. Gts32v6
Dat van mijn vrouw was een geintje..
Maar hoe groter de velg, en lager de banden hoe kwetsbaarder..
en de auto wordt wat stugger, heb je met 17 inch al hoor..
Maar voorlopig zo rijden
Zitten 4 nieuwe banden op,,,vas verrast bij het ophalen,,
Dus rijd ff lekker door..
En de banden die er nu onder zitten hebben een dikkere rand bij velg, dit helpt al tegen schade..
Ja ik vind hem mooi, er zal best wat aan gebeuren, en wel sticker niet sticher, zulke dingen zijnpersoonlijk, moet kunnen.
Ik ga de auto niet geheel verbouwen,,,bij mijn andere auto's vergeleken,,rijd ik er 3 jr in en ruil hem weer in, voor net iets nieuwer,,
Misschien nu met "resessie'een jaartje langer.
Maar om er dan veel geld in te pompen,,,,dit krijg je er niet meer uit, dan moet je hem oprijden..
Zilver wordt nooit Gaud...bedoel ik...
Maar ik geniet wel van mooie auto,s zeker ....maar gezin moet ook geld hebben hahahah
vr gr
arnold
Gr
Arnold