• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

je heb haar niet meer en dan ga je haar missen

;)ik ben 20 jaar manta gek geweest en nu 2 jaar manta loos, heb er nog steeds geen spijt van dat ie weg is maar ik zit nu met de V8 als hobby

zeg ik ,virus,tcat ging kijken voor een van,maar heeft het toch maar op de lange baan geschoven,wat ik al schreef hij heeft wel smuk in een i 200,ik wacht in spanning

af, en eddy ja het wordt er waarschijnlijk toch wel een met een dikke kont.

vgr tonsr.

zeg ik ,virus,tcat ging kijken voor een van,maar heeft het toch maar op de lange baan geschoven,wat ik al schreef hij heeft wel smuk in een i 200,ik wacht in spanning

af, en eddy ja het wordt er waarschijnlijk toch wel een met een dikke kont.

vgr tonsr.

snap dan nog steeds niet waarom de cc weg gegaan is

zeker als ik kijk hoe ze aan haar einde gekomen is :(

een i200 is leuk ,heb der ook een paar gehad ,maar de cc met zespitter was veel bijzonder dan een i200 vind ik persoonlijk

snap dan nog steeds niet waarom de cc weg gegaan is

zeker als ik kijk hoe ze aan haar einde gekomen is :(

een i200 is leuk ,heb der ook een paar gehad ,maar de cc met zespitter was veel bijzonder dan een i200 vind ik persoonlijk

[rquote=1878145&tid=143443&author=TonSR]wat v8 in een manta ,of nie, ooooo je heb geen manta meer,,,waar leg die v8 in dan

pics:o:o:o

vgr tonsr.[/rquote]

:Dnee, ik rijdt met dodge, cadillac en chevy en bij voorkeur met de BB's

[rquote=1878145&tid=143443&author=TonSR]wat v8 in een manta ,of nie, ooooo je heb geen manta meer,,,waar leg die v8 in dan

pics:o:o:o

vgr tonsr.[/rquote]

:Dnee, ik rijdt met dodge, cadillac en chevy en bij voorkeur met de BB's

;)De redenen dat ik stopte met de hobby was dat: We eens op een manta meeting waren (met 6 man/vrouw gekomen) alle in bezit van een manta en we werden scheef aangekeken en tegen de vrouwen werd niet geluld. Ik heb daarna ook mijn lidmaatschap opgezegd bij de manta club nederland.

Vervolgens heb ik het hele zwikje te koop gezet omdat ik het beu was geworden.

;)De redenen dat ik stopte met de hobby was dat: We eens op een manta meeting waren (met 6 man/vrouw gekomen) alle in bezit van een manta en we werden scheef aangekeken en tegen de vrouwen werd niet geluld. Ik heb daarna ook mijn lidmaatschap opgezegd bij de manta club nederland.

Vervolgens heb ik het hele zwikje te koop gezet omdat ik het beu was geworden.

[rquote=1879459&tid=143443&author=boyanka];)De redenen dat ik stopte met de hobby was dat: We eens op een manta meeting waren (met 6 man/vrouw gekomen) alle in bezit van een manta en we werden scheef aangekeken en tegen de vrouwen werd niet gebanketstaafd. Ik heb daarna ook mijn lidmaatschap opgezegd bij de manta club nederland.

Vervolgens heb ik het hele zwikje te koop gezet omdat ik het beu was geworden.[/rquote]

mmm waarom alles verkopen

ben ook geen lid meer van de club

kom zelden op een meeting ,maar rij manta omdat ik het zelf een geweldige auto vind

een club of andere mensen kunnen me gestolen worden :D

[rquote=1879459&tid=143443&author=boyanka];)De redenen dat ik stopte met de hobby was dat: We eens op een manta meeting waren (met 6 man/vrouw gekomen) alle in bezit van een manta en we werden scheef aangekeken en tegen de vrouwen werd niet gebanketstaafd. Ik heb daarna ook mijn lidmaatschap opgezegd bij de manta club nederland.

Vervolgens heb ik het hele zwikje te koop gezet omdat ik het beu was geworden.[/rquote]

mmm waarom alles verkopen

ben ook geen lid meer van de club

kom zelden op een meeting ,maar rij manta omdat ik het zelf een geweldige auto vind

een club of andere mensen kunnen me gestolen worden :D

Terug
Naar boven