• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

je hersens voor de gek houden

deze is ook leuk.

je blinde vlek ontdekken":

linkse oog dicht en met je rechter oog kijken naar het kleine balletje

134.gif

@soepkiepe wrote:oenatje, heb een gat in een papier gemaakt, maar hij blijft groen bij mij hoor

bij mij ook :jerry word al beetje suf van die plaatjes :cry :jerry

Die eerste van oenatje echt WTF! Die is echt goed.

En maar 1 keer iets bewegen met je oog en het is weer zwart wit.

haha wtf :P

ook weer zo 1 van "nee joh, dat beeld verkleurd gewoon, nog een keer testen"

en dan toch weer gelijk moeten geven :P

die van oantje dus

ja klopt, balletje word groen, maar die rozen verdwijnen ook, 1x met je ogen bewegen en ze zijn terug, maar als je lang genoeg kijkt gaan ze weg ;)

astratd, dacht schijnt juliana of zo te zijn :P

klaswout_illusie2.jpg

hoeveel kleuren zie je?

bedrog16.gif

3, wit groen en roze, maar door dat ze naast elkaar liggen lijken het er meer.

welk poppetje is groter?

bedrog42.jpg

alle 2 even groot.

bedrog44.jpg

Kijk eerst naar de onderste foto. Het vliegtuig wordt in twee verschillende tinten getoond. Juist?

Staar nu 20 seconden naar de stip die op de afbeelding erboven staat. Kijk nu opnieuw naar het vliegtuig. Je ziet geen verschillende tinten meer! Je gezichtvermogen past zich aan aan de kleuren die het ziet !

bedrog50.gif

Kijk geconcentreerd naar de zwarte midden. Als je blijft kijken, lijkt het te groeien. Blijf je een hele tijd kijken dan lijkt alles te gaan bewegen.

eerst weer genoeg zo dacht ik :P

Dat noemt "Crossvision" Je moet eigenlijk scheel kijken tot dat er een derde plaatje ziet verschijnen. Dat derde middelste plaatje is een mengeling van de 2 samen en dan krijg je een 3D effect. Voor héél even leuk want je krijgt er snel hoofdpijn van :D

485067429_866c71dd6c.jpg

3D_cross_eyed_16.jpg

crosseye.jpg

Deze zijn ook leuk maar wel lastig. Met je linkeroog naar het rechterplaatje kijken en vice versa. En dan focussen zodat de 2 plaatjes 1 worden in het midden

Zie daar 3D :jerry

@KadAstra-EF wrote:Die mevrouw rechts trap er ook nog in haha.

Balancerend op een plankie probeert ze de overkant van de wereld te bereiken :jerry

Rik :D

denk eerder dat ze dat voor de foto ziet, vanaf de andere kant zie je volgens mij het 3d gebeuren niet, en als je er recht boven staat ook niet, je moet wel op een bepaald punt staan om het te zien.

daarom vind ik het ook ontzettend knap werk ;)

@soepkiepe wrote:voordat ik de tekst er onder zag dacht ik dat het zoek de verschillen was hahaha

Die gedachte ging mij ook.

Voor die Crossvision heb ik niet de capaciteiten. Kan niet goed scheel kijken LOL :D

Terug
Naar boven