• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Je vec in de sneeuw!

wil je wat lenen Ed ???

DSCI0002-1.jpg

wees maar blij dat er geen sneeuw ligt daar.

Ben 't helemaal zat die takke bende. En straks gaat de zooi smelten, en gaat 't weer een beetje vriezen + sneeuwen. Je kan je lol niet op.

Vanmiddag brak ook nog is de steel van me sneeuwschop godv* :swear

En bij de bouwmark waren ze gewoon uitverkocht..

wees maar blij dat er geen sneeuw ligt daar.

Ben 't helemaal zat die takke bende. En straks gaat de zooi smelten, en gaat 't weer een beetje vriezen + sneeuwen. Je kan je lol niet op.

Vanmiddag brak ook nog is de steel van me sneeuwschop godv* :swear

En bij de bouwmark waren ze gewoon uitverkocht..

[rquote=1821324&tid=138107&author=wim-v6]alleen een steel halen jeroen

[/rquote]

done ! goeie tip, en vrij simpel idd..

Maar ja zal je zien, passende losse stelen waren er niet, maar gewoon een goed stuk rond hout gekocht. Me pa naar 3 zaken gestuurd (Makro, Karwei en Fixet) beide niks, alles uitverkocht, alles wat met winter te maken heeft. Geen strooizout meer, niks.

Bij Karwei hadden ze eergister 200 stuks sneeuw schuivers in een half uur verkocht :o

Wilde ook snowboats kopen omdat ik nu dagen met natte poten loop na sneeuwschuiven, nee hoor, snowboats niet te krijgen.. uitverkocht.

Hoe dan ook hij schuift weer, laat die sneeuw dan maar komen als 't moet :jerry

[rquote=1821137&tid=138107&author=wim-v6]ik zal mijne ook eens plaatsen hierzo:

100_2703.jpg

Willem[/rquote]

ik gok dat jij geen passagier bij je had toen je daar parkeerde!

Erwin

[rquote=1821324&tid=138107&author=wim-v6]alleen een steel halen jeroen

[/rquote]

done ! goeie tip, en vrij simpel idd..

Maar ja zal je zien, passende losse stelen waren er niet, maar gewoon een goed stuk rond hout gekocht. Me pa naar 3 zaken gestuurd (Makro, Karwei en Fixet) beide niks, alles uitverkocht, alles wat met winter te maken heeft. Geen strooizout meer, niks.

Bij Karwei hadden ze eergister 200 stuks sneeuw schuivers in een half uur verkocht :o

Wilde ook snowboats kopen omdat ik nu dagen met natte poten loop na sneeuwschuiven, nee hoor, snowboats niet te krijgen.. uitverkocht.

Hoe dan ook hij schuift weer, laat die sneeuw dan maar komen als 't moet :jerry

[rquote=1821137&tid=138107&author=wim-v6]ik zal mijne ook eens plaatsen hierzo:

100_2703.jpg

Willem[/rquote]

ik gok dat jij geen passagier bij je had toen je daar parkeerde!

Erwin

haha idd. Nou, de passagier kan ook eerst uitstappen en dan zo parkeren natuurlijk.. ;)

Maar wat mij opvalt, is dat ze daar niet ff een schuifie door die straat heen trekken van de gemeente aldaar !

haha idd. Nou, de passagier kan ook eerst uitstappen en dan zo parkeren natuurlijk.. ;)

Maar wat mij opvalt, is dat ze daar niet ff een schuifie door die straat heen trekken van de gemeente aldaar !

Heb maar geen foto gemaakt, want die van mij zag er net zo uit als die van Dennis.

Kon in eerste instantie niet eens m'n Vec meer vinden. Dacht dat ie gestolen was hahah

Had m'n vrouw hem om de hoek geparkeerd...Helemaal in paniek:o

Tja en dan nog uitgraven :mad:

Heb maar geen foto gemaakt, want die van mij zag er net zo uit als die van Dennis.

Kon in eerste instantie niet eens m'n Vec meer vinden. Dacht dat ie gestolen was hahah

Had m'n vrouw hem om de hoek geparkeerd...Helemaal in paniek:o

Tja en dan nog uitgraven :mad:

[rquote=1821511&tid=138107&author=Niko]Nog een Vectra in de Zeeuwse sneeuw: :P

18dec2010_2.jpg
[/rquote]

Wel weinig kerstverlichting bij jullie..:D

Terug
Naar boven