• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Je vec in de sneeuw!

[rquote=1821511&tid=138107&author=Niko]Nog een Vectra in de Zeeuwse sneeuw: :P

18dec2010_2.jpg
[/rquote]

Wel weinig kerstverlichting bij jullie..:D

dan laat je de lampen van de vec gewoon aan...of een lawinepijl om de 2 minuten afsteken, en kijken hoeveel alarmsystemen afgaan..

Dan heb je ook knipperende kerstverlichting (met geluid):P

dan laat je de lampen van de vec gewoon aan...of een lawinepijl om de 2 minuten afsteken, en kijken hoeveel alarmsystemen afgaan..

Dan heb je ook knipperende kerstverlichting (met geluid):P

[rquote=1821545&tid=138107&author=afterburner27][rquote=1821511&tid=138107&author=Niko]Nog een Vectra in de Zeeuwse sneeuw: :P

18dec2010_2.jpg
[/rquote]

[/rquote]

zelfs met de sneeuw zijn ze daar: 'ons bin zunig'

Willem

[rquote=1821432&tid=138107&author=Erwin1987][rquote=1821137&tid=138107&author=wim-v6]ik zal mijne ook eens plaatsen hierzo:

100_2703.jpg

Willem[/rquote]

ik gok dat jij geen passagier bij je had toen je daar parkeerde!

Erwin[/rquote]

Staat meestal Max 5cm van de gevel af inderdaad.

omdat ze aan de overkant een plaatse hebben gemaakt om om te keren, wil ik ze wel een beetje ruimte geven om te kunnen draaien.

doodlopende straat > aan het einde dus:

100_2705.jpg

en ook omdat anders die onopgevoede pl**ris kinderen van de scouting PER SEE tussen de gevel en mijn auto moeten doorschuren.:swear:argue:fy1:thumbdown

daarom zet ik dan ook de Combo stijf tegen de trekhaak van de Vec aan (haha,voorste kentekenplaat van de combo is dan ook meer een golfplaat, dan een kentekenplaat), zo kunnen ze ook niet achter de Vec langs lopen.

Willem

[rquote=1821545&tid=138107&author=afterburner27][rquote=1821511&tid=138107&author=Niko]Nog een Vectra in de Zeeuwse sneeuw: :P

18dec2010_2.jpg
[/rquote]

[/rquote]

zelfs met de sneeuw zijn ze daar: 'ons bin zunig'

Willem

Ik heb veel meegemaakt, in de sneeuw, maar dat ik nu ook in Nederland mijn auto moet uitgraven nog niet:

In 24 uur is ongeveer 40 cm gevallen.

Die de buurvrouw had de auto vastgereden, dus die moest ook uitgegraven worden.

Volgend jaar maar zorgen dat de garage af is, dan staat hij mooi warm en droog.

[rquote=1821432&tid=138107&author=Erwin1987][rquote=1821137&tid=138107&author=wim-v6]ik zal mijne ook eens plaatsen hierzo:

100_2703.jpg

Willem[/rquote]

ik gok dat jij geen passagier bij je had toen je daar parkeerde!

Erwin[/rquote]

Staat meestal Max 5cm van de gevel af inderdaad.

omdat ze aan de overkant een plaatse hebben gemaakt om om te keren, wil ik ze wel een beetje ruimte geven om te kunnen draaien.

doodlopende straat > aan het einde dus:

100_2705.jpg

en ook omdat anders die onopgevoede pl**ris kinderen van de scouting PER SEE tussen de gevel en mijn auto moeten doorschuren.:swear:argue:fy1:thumbdown

daarom zet ik dan ook de Combo stijf tegen de trekhaak van de Vec aan (haha,voorste kentekenplaat van de combo is dan ook meer een golfplaat, dan een kentekenplaat), zo kunnen ze ook niet achter de Vec langs lopen.

Willem

:o goeiedag zeg dat is wel iets meer als hier (midden van het land).

Kan de auto op de 2e foto niet eens meer herkennen. (denk vectra C stw??).

Ik heb veel meegemaakt, in de sneeuw, maar dat ik nu ook in Nederland mijn auto moet uitgraven nog niet:

In 24 uur is ongeveer 40 cm gevallen.

Die de buurvrouw had de auto vastgereden, dus die moest ook uitgegraven worden.

Volgend jaar maar zorgen dat de garage af is, dan staat hij mooi warm en droog.

:o goeiedag zeg dat is wel iets meer als hier (midden van het land).

Kan de auto op de 2e foto niet eens meer herkennen. (denk vectra C stw??).

Terug
Naar boven