• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Je volgende Opel (auto)

Een Vectra B2 sedan, Vectra C GTS of Signum.

1 van die 3 word waarschijnlijk de volgende.

Droom blijft natuurlijk een Skyline, maar dat zou dan als 2e auto zijn :)

als daily over een jaar of 4 ,als ik de ruimte niet meer zo nodig heb,dan wil ik graag een Astra H Twintop.

En wensen voor een hobbyhok blijft een Ascona C Cabrio of een Leuke Kadett E1,liefst zo basis mogelijk en een zo lelijk mogelijke kleur.

Corsa D GSI of OPC trekt me al een hele poos en zit ook erg lekker, een Astra G opc2 zou ik ook wel graag willen want ik wil wel een auto met wat vermogen maar als het geen opel meer is wordt het een Audi welk model weet ik zo snel niet maar vindt Audi over het algemeen een mooie auto.

Dat wordt warschijnlijk met 3 jongens achterin een zafira b opc, terug gaan in pk's en luxe wil ik niet ;)

Maar omdat ik de i500 wil houden rij ik er nog een poosje in rond. ben er na bijna 5 jaar nog elke dag blij mee :thumbup

weet ik nog niet helemaal

zit stiekem al wel eens te speuren

Volvo V50 of S60 misschien

Astra J

ligt eraan of er leuke aanbiedingen zijn.

en wil er van de zomer weer een cabrio bij hebben Astra G of Mazda MX5

ik moet zeggen dat ik met de DS5 van citroen best voor het eerst in mijn leven een franse auto zou wagen........ :hmmz

Gr Paul

@paulers wrote:ik moet zeggen dat ik met de DS5 van citroen best voor het eerst in mijn leven een franse auto zou wagen........ :hmmz

Gr Paul

Is inderdaad een mooie wagen, heb hem zondag op het autosalon in brussel uitvoerig bekeken...

Vind alleen de prijs (met wat opties enzo) wel nogal vlug aan de hoge kant worden, maar dat heb je tegenwoordig bij alle auto's natuurlijk ;)

Zondag heb ik dan nog véél meer tijd doorgebracht in de Astra & Insignia Sports Tourer, mijn volgende zal toch 1 van die 2 worden denk'k :agent

@Smithy wrote:@paulers wrote:ik moet zeggen dat ik met de DS5 van citroen best voor het eerst in mijn leven een franse auto zou wagen........ :hmmz

Gr Paul

Is inderdaad een mooie wagen, heb hem zondag op het autosalon in brussel uitvoerig bekeken...

Vind alleen de prijs (met wat opties enzo) wel nogal vlug aan de hoge kant worden, maar dat heb je tegenwoordig bij alle auto's natuurlijk ;)

Zondag heb ik dan nog véél meer tijd doorgebracht in de Astra & Insignia Sports Tourer, mijn volgende zal toch 1 van die 2 worden denk'k :agent

De ds5 is nu inderdaad wel aan de prijzige kant, gelukkig zijn de grote franse auto's niet zo waardevast als onze kadettjes :D

Dat betekend dat ze als occassion best scherpe prijzen hebben.

Verder sta ik helemaal achter je , als het gaat om de insignia en nieuwe astra , heb in beide gereden, errug lekker! :thumb

niet dat mijn 2000 ooit weg zal gaan ...

maar als ik nog een auto moest kopen kwam er gewoon nog een 2000 bij :D

oh ja en een chevy c10 longbed van 79 staat op de planning als ik een redelijke op gas vind :P

Leuk om te lezen dat vrijwel iedereen bij Opel blijft :D

En ik dus ook king:

Mijn astra blijft in iedergeval en word omgedoopt tot trackslet

als het meezit dit jaar turbo op de x16xe schroeven :wors

Ik hoop de volgende modellen nog in mn bezit te krijgen

Kadett c1, 2drs sedan of coupe x16xe of c20xe

Manta b2, 2.4e driftbak

GT 1.9s, poepie origineel

Blitz bolkop, oprijwagen en of camper

Mario

Reëel bekeken met een paar jaartjes: Een Vectra C GTS of SW, een Signum of een Zafira OPC.

Met dikke financiele meevaller: Een knappe Insignia

Als ik een leuk bedrag in de loterij win: Een Insignia Wagon OPC of een Jaguar XFR

Als ik ooit een gigantisch bedrag win: Dan een garage vol ben ik bang, maar daar heb ik nog niet over nagedacht, iig een Lambo.

Terug
Naar boven