• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Je wilt wat maar hebt sponsoring nodig...

Ik zou hem graag voor het circuit willen gaan gebruiken, Time Attack bijvoorbeeld, maar dan zal toch eerst de 4x4 er tegen moeten kunnen.. niet dat na een paar rondjes er delen kapot gaan omdat ze te heet worden.

Tot die tijd blijft het helaas een straat auto.

origineel gepost door stoppelflieger

Marcel jij doet aan dragracen met je corsa....

Dit gaat over een straatauto die opgeknapt moet worden.

gewoon sparen,sponsoren gaan je echt geen geld geven als er geen reclame uitkomt.

Sterker nog Ze moeten het geld dan echt doneren,ze kunnen het niet verandwoorden aan de belasting.

Ik heb diverse sponsoren maar door een constructie met een bedrijf krijgen de sponsoren een rekening van het gesponserde bedrag.

Zodat ze het van de belasting af kunnen trekken en dus minder kwijt zijn.

Maar ik vind het een beetje een vreemd plan.

maar das mijn mening.

Dat was ik dus echt niet van plan..

origineel gepost door boyanka

:Dhier was iemand die gesponserd werd door een garage (wel een mooie reclame stikkers op achteruit) maar die vloog nogal door de straten. de sponsering was vlug over:jerry

Nu de auto stil staat kan ik er goed voor gaan sparen om er inderdaad zelf ook een flinke duit in te kunnen stoppen, daarnaast overweeg ik om een cursus of opleiding plaatwerk te gaan doen.

origineel gepost door E+Bkadett

de mensen die wel gesponsord zijn steken zelf ook duizenden euro's in hun auto. het is echt niet zo van ik heb een calibra verbouw die even voor mij voor 20.000,- dan ga ik met een sticker rond rijden.

dan doen ze er nog wel even 2.000,- bij en dan is het hun calibra.

een jonge die ik ken had een sponsor die kreeg alle onderdelen voor inkoop +btw het heeft hem dus zelf ook meer als genoeg gekost.

hiervoor had hij stickers op zijn auto en moest hij op meetings folders uit delen.

@Lauwe: nu doe ik in het weekend vrij weinig omdat ik mezelf op water en brood gezet heb om zo hard mogelijk te kunnen sparen dus dat zal zo'n vaart niet lopen ;)

Sja, wat wil je precies eigenlijk? Alleen rijdend houden en upgraden? Denk niet dat je daar veel sponsors voor vind.

Als je b.v. iets wil gaan doen op het circuit vind je al snel wat meer geinteresseerden.

Sponsoring vragen bij Brembo, Lexmaul, K&N, en meer van dat soort bedrijven.

Auto upgraden en dan het circuit op. Het is niet voor jan-met-de-korte-achternaam dat alle racemonsters vol geplakt zitten met reclame voor sportmerken ;)

Oh, en uiteraard moet je fatsoenlijk in het klassement komen te staan. Het vereist gewoon een investering vooraf zodat je wagen het circuit op kan in de semi standaard klasse.

Remmen upgraden, veiligheidsmaatregelen, kleine motor mods (chippen, intake/uitlaat).

origineel gepost door louwe 16 klepper

origineel gepost door InjectTheVenom

@Lauwe: nu doe ik in het weekend vrij weinig omdat ik mezelf op water en brood gezet heb om zo hard mogelijk te kunnen sparen dus dat zal zo'n vaart niet lopen ;)

oe dat klinkt niet best

heb nog wel wat beleg voor op je brood

moet je het ff halen:jerry:jerry:jerry

maar wens je wel succes en we gaan het tzt wel zien hiero

:thumbup

ps t is lOuwe;)

lauwe 16 klapper :jerry

voor je auto??

misschien moet je prioriteiten stellen.

1e plaats je huisvesting en eten

2e plaats je gezondheid

3e plaats je familie

4e plaats je werk

daarna komt je auto pas

';t is maar een stuk blik

Tja als je gesponsored wil worden moet je eerst opvallen hoor !! Ik heb genoeg klanten in de cross en rallywereld maar ze betalen alles nog grootdendeels zelf. Je moet eerst laten zien wat je kunt voor dat je interessant wordt voor een sponsor.

mijn verhaal:ik zelf rij autocross (standaardklasse asuz),wordt ook gesponserd maar het is moeilijk genoeg voor mij om mee te kunnen doen met de rest.

ik heb geen geld sponsoren,betaal bijna alles zelf!

maar de mensen wat mij tegen moet komen is meestal met onderdelen voor inkoops prijzen,staal/alu. en zet/las/knip werk voor niks of weinig,autosloperij met reeele prijzen (geen hollywood zoals de rest) en een "hele hele goeie" motorbouwer/monteur die er plezier aan heeft als ik goed presteer!

dus het komt er op neer dat er weinig tot geen mensen/bedrijven zijn die zomaar een dik bedrag schenken voor auto's/autosport die tijd is geweest helaas!

mijn broertje crosst ook,

wat je zon bietje aan sponsering krijgt,

als je een nieuwe auto ambulance koopt,

grote sticker op de deur, krijg je 2 setjes spanbanden,

sponsering is vaak tientjes werk of een keer wat kunnen lenen

zeker voor een particulier met een hobby

Auw dat is goed zuur :o

Zoals ik al zei ga ik de buitenkant zoveel mogelijk zelf doen, het interieur en montage/sleutelwerk kan ik ook grotendeels doen desnoods met aanschaf van het benodigde al dan niet speciale gereedschap, het punt is dat het aanpassen van de verdeelbak een godsonmogelijk fortuin kost en dan moet de motor er nog aan geloven.. het blok zou dan voor machinewerk naar een goed bedrijf in Afferden gaan en het in elkaar zetten gebeurt lekker thuis.

origineel gepost door louwe 16 klepper

en zelfs dan valt het nog tegen

om in deze tijd nog n sponsor te vinden

kennis van me deed aan karten

en cker niet onverdienstelijk

maar daar de crises zijn er 2 van z,n sponsoren uitgevallen

dus einde kart rijden

terwijl hij wel al al t materiaal voor dit seizoen klaar en op voorraad had

enkel bijkomende kostten

start geld eventuele schade,s brandstof vrijedagen

enz enz werd domweg te veel

erg zonde

dus om iemand te vinden die flink geld wil pompen in een time atack calibra:hmmz:hmmz

heel veel suc 6

Buurman van me rijdt een Toyota MR2 en wordt gesponsord door Dotz velgen.

Hij krijgt ieder jaar een nieuw setje velgen en (ik geloof) een budget om de auto te verbouwen.

Ik heb begrepen dat ie er zelf ook aardig wat geld in pompt ieder jaar. De beste man heeft trouwens twee baantjes en klust ook nog wat bij.

Hij MOET dus ieder jaar de wagen een andere look geven.

Daarbij komt dat hij jaarlijks op een aantal meetings/ evenementen MOET staan.

De MR2 is dan ook VERPLICHT vol behangen met stickers van voornamelijk Dotz.

Ik ben zowieso geen fan van (sticker)tjoening, maar op deze manier zou het voor mij al helemaal niet meer hoeven...

Terug
Naar boven