• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Jemig de pemig, wat een kosten!

klinkt idd alsof het je niet gegund is rick :(

misschien een verse kia met 7 jaar fabrieksgarantie overwegen :shock:

Nee, geen enkele auto word mij gegund! hahah ik ben het wel gewend.

Maar het lijstje word wel korter nu, en ik denk dat die bougies met een relais ofzo te maken hebben.

Mijn lijstje tot nu toe:

- Remmen

- Bougies werken niet?

- Stuurbekrachtigingspomp vervangen ( heb vervangende liggen )

- Voorveer gebroken (Nieuw setje Eibach pro = 203 eurie)

- Start klote (zal waarschijnlijk een verstuiver zijn)

Het lijstje word dus korter, en als ik dit allemaal gemaakt heb weet ik wel dat het goed is en voorlopig mee moet gaan. Tot nu toe verkocht ik elke keer een auto als er zoveel onderhoud om de hoek lag. Dit keer wil ik dat voorkomen.

Dus wie kan mij vertellen waar ik die relais kan vinden voor de bougies? Dat bedrijfje geeft aan dat er geen spanning op komt te staan dus dan denk ik ook dat er iets tussen het stroomtoevoer oid moet zitten wat het tegen houd. De Accu is goed die is gemeten en de dynamo laadt prima/voldoende bij.

Ja, alleen heeft niet iedereen Kia Cee'd geld :P beetje jammer dus weer.

Lekker de Vec opknappen en gaan. Halverwege Augustus word ie ook flink gepolijst en gewaxed.

Is er iemand die me wil/kan helpen met het vervangen van de stuurbekrachtigingspomp? ik ben bereid je uren en moeite te betalen.

Terug
Naar boven