Hallo, jawel hier ben ik dan, en na wat speurwerk en ja toch ook handelen, met inruil end...zijn we eruit.
Dit wordt onze ,,,,voor ons nieuwe vectra:jerry
Popcorn erbij want het is een verhaal
OPELVECTRAZ2.2YH DGI GTS ELEGANCE
114 kW/155 pk
Bj 2005
Km net over de 50.000 km
Alle papieren
Org opel dealer en 1 jr gar, half jaar 100% gar en half jr met een eigen risiko, zo werkt met met G2 gar
Leukste was met proefrijden was de vorige eigenaar van de vectra er ook, zo kom je veel te horen en ik mag/kan hem altijd bellen of mailen, top dus maak je niet vaak mee, toeval.
Hij heeft nu een Insignia hatchback gekocht, moooooi hageltjenieuw.
Maar zo kan je de vectra ook bezien.....
Smettteloos, en ik ben een zeikerd:hmmz
Mag tegenwoordig ook wel kost duur genoeg, en de meeste schade krijg je kado op een parkeerplaats suppermarkt, deze weer ik ook,,,liefst langs parkeren.
De eigenaar was een poetser en de auto stond altijd in de garage.
Zoals je de auto op de foto's ziet is voor de poetsbeurt, en schoonmaak, tevens nieuwe matten end komen erin, en APk zijn eerste vanzelfsprekend
Kenteken platen met de letters/cijvers er dik op kunstof)
Nagenoeg alles electrisch
Ramen voor en acnter
Raam rolors/blenderings schermpjes achter
Zelf dimmende binnen spiegel
El verstelbaar en verwarmde (maar ook electrisch inklapbare buiten spiegels
(dit met ook de ramen te sluiten met de ab van de sleutel..)
Regen sensors
Parkeer sensoren voor en achter
Bandendruk sensors
Fabrieks afgeleverde afkoppelbare trekhaak, ziet er niets van.
Navigatie met kleuren display (zit 2005 bij Nederland en europa de grote wegen, dus zal met de tijd wel iets bij moeten komen Duitsland of ...maar latere zorg.
een achterklep Irmcher vleugeltje lijkt me ook leuk, maar duur, met spuiten erbij.
Tevens moet ik voor de vectra weer nieuwe winterbanden en velgen kopen, mag 16 inch zijn 15 inch kan niet over remschijf...
Maar 16 inch 215/55 kan wel..
Half leder
(ja................wel dubbele pijpen)
En irmcher dingen, waaronder zo te zien de lip onder de voorspoiler, meegespoten met bumper
(en ja hiet bij mij thuis getest en gaat goed over de drempels, en die hebben wij hoor in Almere
Wordt nog gepoetst nieuwe matten enzzzz
We redden het helaas net niet voor onze vakantie, maar kan nog met de Zafira, en Zeeland is te redden, liever even wachten als, in alle macht de auto klaar hebben, ik heb het daar niet zo mee , neem de tijd..
Maar er zal wel wat meer nieuws komen ..als de auto er is moet ook nog wat met verlichting kunnen,,,maar zien wel met boekje en vragen.
Wel appart de kofferbak eerst op de bestuurders deur drukken en dan pas te openen, ongetweveld zal dit anders ingesteld kunnen worden, maar mijn vrouw zegt kunnen ze de laptop niet ff wegritsen...lol
Nou alle leden prettige vakantie
Ik zet wat dingen te koop nieuwe winterbanden/stalen velg zafira 15 inch dakdragers
achterklep bak
wie weet,,
arnold
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63, shot with Canon PowerShot A720 IS at 2009-06-27
Dit wordt onze ,,,,voor ons nieuwe vectra:jerry
Popcorn erbij want het is een verhaal
OPELVECTRAZ2.2YH DGI GTS ELEGANCE
114 kW/155 pk
Bj 2005
Km net over de 50.000 km
Alle papieren
Org opel dealer en 1 jr gar, half jaar 100% gar en half jr met een eigen risiko, zo werkt met met G2 gar
Leukste was met proefrijden was de vorige eigenaar van de vectra er ook, zo kom je veel te horen en ik mag/kan hem altijd bellen of mailen, top dus maak je niet vaak mee, toeval.
Hij heeft nu een Insignia hatchback gekocht, moooooi hageltjenieuw.
Maar zo kan je de vectra ook bezien.....
Smettteloos, en ik ben een zeikerd:hmmz
Mag tegenwoordig ook wel kost duur genoeg, en de meeste schade krijg je kado op een parkeerplaats suppermarkt, deze weer ik ook,,,liefst langs parkeren.
De eigenaar was een poetser en de auto stond altijd in de garage.
Zoals je de auto op de foto's ziet is voor de poetsbeurt, en schoonmaak, tevens nieuwe matten end komen erin, en APk zijn eerste vanzelfsprekend
Kenteken platen met de letters/cijvers er dik op kunstof)
Nagenoeg alles electrisch
Ramen voor en acnter
Raam rolors/blenderings schermpjes achter
Zelf dimmende binnen spiegel
El verstelbaar en verwarmde (maar ook electrisch inklapbare buiten spiegels
(dit met ook de ramen te sluiten met de ab van de sleutel..)
Regen sensors
Parkeer sensoren voor en achter
Bandendruk sensors
Fabrieks afgeleverde afkoppelbare trekhaak, ziet er niets van.
Navigatie met kleuren display (zit 2005 bij Nederland en europa de grote wegen, dus zal met de tijd wel iets bij moeten komen Duitsland of ...maar latere zorg.
een achterklep Irmcher vleugeltje lijkt me ook leuk, maar duur, met spuiten erbij.
Tevens moet ik voor de vectra weer nieuwe winterbanden en velgen kopen, mag 16 inch zijn 15 inch kan niet over remschijf...
Maar 16 inch 215/55 kan wel..
Half leder
(ja................wel dubbele pijpen)
En irmcher dingen, waaronder zo te zien de lip onder de voorspoiler, meegespoten met bumper
(en ja hiet bij mij thuis getest en gaat goed over de drempels, en die hebben wij hoor in Almere
Wordt nog gepoetst nieuwe matten enzzzz
We redden het helaas net niet voor onze vakantie, maar kan nog met de Zafira, en Zeeland is te redden, liever even wachten als, in alle macht de auto klaar hebben, ik heb het daar niet zo mee , neem de tijd..
Maar er zal wel wat meer nieuws komen ..als de auto er is moet ook nog wat met verlichting kunnen,,,maar zien wel met boekje en vragen.
Wel appart de kofferbak eerst op de bestuurders deur drukken en dan pas te openen, ongetweveld zal dit anders ingesteld kunnen worden, maar mijn vrouw zegt kunnen ze de laptop niet ff wegritsen...lol
Nou alle leden prettige vakantie
Ik zet wat dingen te koop nieuwe winterbanden/stalen velg zafira 15 inch dakdragers
achterklep bak
wie weet,,
arnold
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63 at 2009-06-27
By aapje63, shot with Canon PowerShot A720 IS at 2009-06-27