• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Jessssssssssss GTS gevonden

Die vectra is echt super dik!

Ik durf het bijna niet te vragen maar komen er nog andere velgen onder?

Gr. Willem

origineel gepost door Green-Hornet

origineel gepost door gts power

origineel gepost door Green-Hornet

origineel gepost door gts power

origineel gepost door aapje1963

Ik heb vandaag de auto nog even gezien, en ik had toch iets over het hoofd gezien, bij de mistlampen zitten ook irmcher chroom stroken in de lamellen voor mistlampen, luxe gezicht.

dit is mistlampomlijsting van de signum;)

heb het ook geplaatst:thumbup

Kun je die zo bestellen?kwestie van erop klikken ??

dat kan idd zo bestellen.

heb de nummers nog wel ergens:hmmz

je moet daarvoor wel je bumper demonteren anders krijg je een aantal schroeven niet los.

het kost 50 euro's aan onderdelen:thumbup

En heb je de nummers al ?? :jerry

alstu!!!!!

CIMG2835.jpg

origineel gepost door misaborg

Die vectra is echt super dik!

Ik durf het bijna niet te vragen maar komen er nog andere velgen onder?

Gr. Willem

Hoi Willem, nee voorlopig geen nieuwe velgen.

Ja misschien richting de winter winterbanden en velgen, maar daar geef ik geen smak geld voor uit, van Opel heb je stalen velgen die 5 spaaks zijn ziet er niet slecht uit...(kunnen ook 5 spakige doppen op,maar 200 euri voor 4 doppen,,,,

Als je ...heb ik de ervaring de winterbanden er af gooit en de Lm wielen erop zet, is het net weer en nieuwe auto..

Maar misschien is het zelfs dit jr geen winterbanden, ligt er ff aan of ik naar fam ga ,,,die kanten op...

Maar qua ttylen voolopig blijft hij even zoals hij nu is, en dat is al zeer rijkelijk bekleed en leuke opties...

Best appart een Opel met electrische klap spiegels je zie het niet vaak, Ok met de hand omklappen maar...met de AB van de sleutel...

Maar ik ben reëel alles wat luxe is kan ook stuk...dus...

Nu zitten er 215 17'standaard banden onder..

Toekomst ....wie weet.

Maar ja ook gezin dus, zijn ook dure korstgangers...school end..

gr Arnold

Maandag haal ik de vectra op. we zijn jnu op vakantie en voor vakantie redde we het samen met garage niet meer, dus beslissing genomen na de vakantie...

En die is na maandag nog niet om....Ritje luxemburg, dus in duitsland ff de 2 pijpen achter warm maken

Terug
Naar boven